BYUL( STAR) ~ You're the best magyar fordítás






Miért vagy ilyen édes, miért vagy ilyen kedves, miért vagy ilyen szeretetre méltó?
Halálosan szeretlek, halálosan hiányzol, meg fogok halni miattad!
Az arcod olyan, mint a napsütés,
A hangod olyan, mint a cukor,
A szíved olyan, mint egy óceán.
Mi az, ami hiányzik belőled? Mi az amid nincs meg? Miért vagy ilyen tökéletes?

Annyira természetes, hogy beléd szerettem.
Mintha csak a sors intézte volna,
Megbabonáztál!
Nem tudok a szerelmed nélkül élni...
Te vagy a legjobb!

Megváltoztam, miután találkoztunk,
Az egész világ megváltozott,
Minden gyönyörűnek tűnik.
Még a tej, melyet eddig gyűlöltem is finom, ha te adod nekem.
Egy olyan lánnyá váltam aki képes meghhalgatni téged.

Annyira természetes, hogy beléd szerettem.
Mintha csak a sors intézte volna,
Megbabonáztál!
Nem tudok a szerelmed nélkül élni...
Te vagy a legjobb!

Te vagy a legjobb! Te vagy számomra a legjobb.
Ezt jelented nekem.
Szerelmem, ha te is így éreznél,
Ne menj sehová, szoríts magadhoz!

Csak te vagy számomra,
Egy bolond vagyok, aki csak rád gondol.
A szerelem mindig ilyen, megbabonáztál, beléd szerettem!
Mit tegyek? Vállalj értem felelősséget!
Hisz, te vagy a legjobb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...