Én, a levegő!


Mivel is kezdjem? Egy kis frappáns bevezető a kiborulásom ecseteléséhez...

" Olyan vagyok, mint a levegő. Láthatatlan, érzékelhetetlen, mégsem lehet nélkülem élni."

Mielőtt azt hiszitek, hogy kitört rajtam a nagyképűségi láz, kifejteném, hogy mi is az oka ennek a rövidke, ám igazán találó mondatnak...


Hazajöttem. Nem bírtam tovább. Gondok vannak itthon... Mi is történt?

Ugyebár elmentem a gyakorlatra csütörtökön... Ám... nem reggel értem be dolgozni, hanem fél 10-re... MIVEL anyukám rosszul lett, és nem hagyhattam itthon. Ebben remélem mindenki egyetért velem. De amint itthon tudtam hagyni biztonságban - CSAK MERT MEGÍGÉRTEM, hogy bemegyek - elindultam dolgozni. ( Mert ez azért becsületbeli dolog... hisz ha ígéret szép szó...)

Szóóóval, beértem dolgozni, erre a főnök így fogad : Örvendek.... - abban a remek lekezelő stílusban, holott szóltam h kések, és h miért. Hozzáláttam a munkához, és tényleg megtettem minden tőlem telhetőt, hogy elégedettek legyenek... Viszont szóltam, hogy nem tudok ott aludni, mert anyának szüksége van rám itthon... ( tényleg rosszul volt, műteni kell, mint kiderült.) Tehát benn voltam olyan 5 és fél órát. ( Ezt is szívességből.) Majd jöttem haza...

Még aznap este hívtak telefonon, ( a másik gyakornok, aki a barátnőm ugye) hogy azt mondták, annyit ér a munkám, mintha ott sem lennék... El tudjátok képzelni, milyen rossz érzés volt ez? Holott tudták az okát annak miért nem tudtam maradni... Felháborító és fájó volt... Mivel TÉNYLEG megtettem mindent, amit csak tudtam... És teszem hozzá, a főnököm a végén már csak beszélgetett, míg én tettem a dolgom...

De ezek után bementem még ma is, pedig alig aludtam, mert itthon is tenni kellett a dolgomat... ( Egyedül élek a szüleimmel... és apukám...) Igen, jogos kérdés... Mi van apukámmal? Majdnem meghalt fél éve... gyomorbevérzés, szívleállás... Nem sokon múlt, hogy túlélte... Rám nem lehet bízni komolyabb munkákat. Tehát, egyedül vagyok... Mondhatni. És így is be akarom tartani a szavam, miközben ez már nem gyakorlat, nem kapok érte semmit, és mégis ezt kapom? Hogy "semmit sem érek, a munkám sem. Mintha ott sem lettem volna... Mint a levegő..." Szörnyen rossz volt...

Nekem persze egy szót sem szóltak, mert nyilván jó dolog, hogy valaki ott van! Valami hülye... De ennek vége...

Ma mielőtt hazajöttem... Mielőtt indultam volna, még halkabban hallottam, hogy megjegyezte a főnök: Jövőhéten találkozunk. Én inkább úgy tettem, mintha nem is hallottam volna, és eljöttem. Lehet, hogy nem ezt kellett volna tennem...de megtettem. Lehet, hogy vissza kellett volna fordulnom, és elmondanom a véleményem. De nem tettem. Pedig nem vagyok az a fajta, akivel szórakozni lehet... általában megmondom a véleményem, mégha bántó is. De egy probláma van velem. Nem tudom bajban otthagyni az embereket. Tudom, hogy szükség van a segítségemre... De eljutottam oda, hogy úgy érzem... " Segíts magadon, Isten is megsegít." Vagy... " Leszarom."

Ha elvileg semmit sem érek... akkor miért kellek? Mert szükség van egy baromra, aki ingyen megcsinál mindent, amit kitalálnak? Nyílván.

De, ha ezt hagyom... tényleg barom vagyok.

Egy hét múlva nagyvizsgák. Jóvőhéten tanulnom is kellene, amellett, hogy itthon teszem a dolgom... Nem, nem és nem. Nem fogok menni, és többé nem érdekel, hogy kinek mi a baja. Szükség van rám? Akkor becsüljenek meg... Mindig ott maradtam, ha kellett, hétvégén is... Ha baj volt ott voltam... De ha nekem van bajom? Akkor oldjam meg, igaz? Hát akkor megoldom....

Olyan mintha ott sem lettem volna? Akkor olyan is lesz! Mert nem leszek ott...

Köszönöm mindenkinek aki küldte az energiákat!:D Szükség volt rá, és nagyon jól jött <3

Love Love Love.

Bocsánat a panaszokért, de ezt el kellett mondanom, vagy le kellett írnom.... elvégre az én blogom:D Igaz, ennek semmi köze Ázsiához... Bár mi már félig ázsiaiak vagyunk, neeeeem?:D:D

Amint tudok, hozok valami érdekeset, valami frisset <3

19 megjegyzés:

  1. Hát ez szörnyű most legszívesebben fognék egy ásót és elásnám a ''főnököd''. :@
    Hát ha velem ilyesmik történtek volna ilyen rövid idő alatt én biztos nem bírtam volna idegekkel. Nagyon sajnállak. Anyukádnak mielőbbi jobbulást. :)
    sajnos igaz az hogy minnél segítőkészebb egy ember annál jobban kihasználják. :/ amúgy ha annyira rossz munkaerő vagy, akkor miért várják el hogy még mindíg menjél? Én biztos ott helyben pofánvágtam volna hogy még aki felsegíti az is kómába fekszik két hétig. :)

    VálaszTörlés
  2. fúú..szavakat nem találok...na az ilyen embereket /mint a főnököd/ ütném minden egyes mondata után...bár olyat levágnék neki ,hogy a fal adná a másikat..biztos nem térne magához egy darabig,ha meg felébredne kétszer is meggondolná ,hogy miket mondjon....(úgy néz ki egyes emberek gerinc nélkül és képesek élni) -_-..Anyudnak meg jobbulást kívánok minél hamarabb!!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom neki, örülni fog ezeknek a jókívánságoknak!:) Remélem én is, hogy mihamarabb jól lesz!:)

      Igen, én is... úgy érzem, hogy talán bele kellett volna rúgnom egyet ( vagy sokat), de azt hiszem jobban bántott a dolog, mint amennyire felháborított. Ezért voltam képtelen visszaszólni, vagy elküldeni melegebb helyekre. Hát, legközelebb... Neeeem... Nem lesz legközelebb:D

      Köszönöm a hozzászólásodat:):)

      Törlés
    2. nyugodj meg, biztos minden rendben lesz. :D
      el tudom képzelni hogy mennyire ökölbe szorulhatott a kezed. Ezért jó hogy nem vagy hírtelen haragú (mint én) mert most akkor amiatt is aggódnod kellene. :) és a pici szívem szakadna meg ha bármi bajod lenne egy ... miatt. :)

      Törlés
    3. Rendben ám:D:D Ha vasárnap este felhív: " Akkor hétfőn úgy készülj..." Tényleg elküldöm valahová:D:D

      Igen, mérges voltam, de inkább megbántott. Rosszul esett, hogy az igyekezetem semmibe vette. Szó szerint.^^ De, most, hogy hazajöttem és lenyugodtam... már csak röhögök rajta, még ha akkor nem is volt vicces:D:D

      De aranyos vagy!:) Hát, ne szakadjon meg a pici szíved, mert én egy ... miatt nem teszem magam tönkre ;):)

      Törlés
    4. én lehet megfontolnám azon lehetőséget hogy felvegyem-e a telefont. :D ha mégis úgy elküldeném a ... hogy onnan még a ükunokája sem tér vissza. :D
      hát hogy a fenébe ne letél volna kiborulva mint a fellökött borosüveg, én biztosan nem tudtam volna tűrtőztetni (de fura szó, most látom először gépelve) magam.
      Arigato :D ne is tedd! Épp ezért nem izgat már az én szaktanárom se. Nem érdekel hogy pattog. :D

      Törlés
    5. Csak lehet hogy nem lett volna jó hogy ott mondod neki mert tele voltál indulattal, és mégjobban elfajultak volna dolgok. Gondolok ilyenre hogy valamit bekavar majd a szakvizsgán, (nem tudom ez valamely módon érinti-e őt) Vagy akár egymásnak is estek, vagy olyan dolgokat mondott volna amivel még jobban megsért. :/
      igen-igen pattogjon mint a kukorica, csak majd akkor érdekel hogy ha kész van (akár idegileg a tanár, akár a mikróban a kukorica) :D

      Törlés
    6. Huh, hát igen, lehet, hogy nem lett volna jó vége annak, ha én ott visszaszólok. Igazából...ugye nekik kell leadni a lapot a suli felé, hogy mehessek vizsgázni, hogy letöltöttem a gyakorlatom. Mindössze ennyiben érinti őket az ügy. Egyébként az osztálytársam szüleinél voltam... És az osztálytársam, akivel elvileg " jóban lettünk", szintén velünk gyakornokoskodott... Ezért is bíztam annyira a dologban:D Nem kellett volna:D:D

      Aww tőlem ez az ember is kész lehet:D Milyen lenne, ha begyömöszölném egy mikróba >.<? :D Pfúúúúúj:D De ha kukorica lesz belőle, akkor...:D

      Törlés
  3. Úristen, én csak ahogy olvastam ezeket kiborultam. =O Ez elképesztő, ilyen embereket.. -.-

    Jobbulást anyukádnak!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot, át fogom adni neki, örülni fog!:)

      Hát, én se hiszem el, de ez ez a valóság:D Már...nevetek:D Bár akkor nem volt vicces:D

      Törlés
  4. Kedves Manami!

    Sajnos tényleg hülye vagy. De nem hibáztatlak, én is így kezdtem a pályafutásom. Igyekeztem mindent megtenni. Az elmúlt 12 év munka alatt azonban rájöttem egyre-másra.

    1. A felettesed sem dolgozik ingyen. Viszont neki megveregetik a vállát - nem ritkán pénzbeni juttatásként is - ha valamit olcsón, vagy semmiből megold (veled).

    2. Munkahelyről beszélünk. Ha egyenes és tisztességes ember lenne a főnököd, intézne pénzt a munkádért. Igen, még akkor is, ha történetesen TE ajánlottad fel a segítséget.
    Mivel nem intéz, egyértelmű, hogy csak kihasznál. Az ilyen emberektől hiába várod, hogy megbecsüljenek, segítsenek a jövőben. Nem fognak! Az ilyen emberek csak kihasználják a másikat, és utána eldobják.

    3. Ideges vagy? Ne légy! Az élet ilyen, és az emberek egy része ilyen érzéketlen, amolyan féreg szinvonalán él.
    Az életed viszont nem lesz hosszabb attól, hogy ezen rágódsz! Rövidebb viszont igen.

    A megpróbáltatásaidat sajnos nagyon is át tudom élni. Légy erős és büszke, hogy olyan vagy amilyen. Rendelkezel gerinccel, és azzal a jóindulattal ami egyre kevesebbekben van meg. Vond le a következtetést, és ne hagyd kihasználni többet magad.


    VálaszTörlés
  5. Mit is mondhatnék. Egy kicsit sem megdöbbentő amit hallok. Az emberek nagy része ilyen, mint a főnök. Aljas. De sajnálom, hogy neked is találkoznod kellett ezekkel.

    Abban egyet értek, hogy naívan álltál hozzá a dologhoz, de ettől függetlenül nem kötelező ilyen mértékben kihasználni másokat. Kiborító érzés, ezt tudom jól. De ez jó tanulópénz. Aranyos, hogy ilyen segítőkész vagy, ám ezt a legtöbben nem fogják értékelni, mint ebben az esetben sem. Persze, felháborító.... De az ő szemszögükből nézve: Olcsó/ingyen munka... Nekik megéri.

    De... abban egyet értek, hogy szörnyű, hogy ilyen gerinctelen férgek még élnek.

    VálaszTörlés
  6. Először is jobbulást anyudnak ^^/
    hm hát elhiszem, hogy szar érzés lehetett, én se mennék vissza a helyedben (mondjuk én alapból oda se mentem volna xD)
    ha meg annyira nem ér semmit a munkád akkor ő biztos nagyon jó tudhatja hogy hogyan is kellett volna csinálni a dolgot. meg kellett volna kérni, hogy há' mutassa már meg ezt nekem möster hogyan is kéne ezt művelni, aztán utána lazán lelépni. jó ez rendes munkahelyen nem működne, de ilyen helyzetben megjátszható :D

    hát sok sikert a továbbiakban, kitartást otthon, ja meg ugye a vizsgákhoz is kitartást :D most így ballagás után sokkal több értelmet nem tudok magamból kicsavarni ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átadom neki.:) Aranyos vagy.:)

      Igen, igen, megjátszható, csak kis naívan nem számítottam rá, hogy ilyen lesz a végkifejlet ^^:D

      Ideges nem vagyok, amint hazaértem le is nyugodtam, igaz bántott a dolog, de sebaj, ezentúl ilyen nem lesz:D Jó lecke volt!:D:D

      Ballagás... ahm, szegénykém, biztos elfáradtál! Pihenj egyet, mert itt a hétfő mindjárt. :=/ ( Ezt rittig hozzá kellett fűznöm...XD Gomene)

      Törlés
  7. Hát, nem megyek vissza többet, ez is biztos:D

    Értékelik, vagy sem, engem többet nem látnak!:)

    VálaszTörlés
  8. Viki! Nekem is van pár év a hátam mögött ami a munkát illeti, tudom mi a helyzet. Te még fiatal vagy, most tapasztalod meg, milyenek a munkaadók. A mai magyar világban nincs helye a jótékonykodásnak, különben éhen halsz! Ha a szerződésed lejárt, nem vagy köteles ingyen dolgozni. Ne is dolgozz! Ezzel CSAK ő jár jól! Kihasznál! Egyértelmű! Te nem látod, de ő biztos röhög azon, hogy milyen naiv vagy, hogy nem veszed észre. Azt ajánlom, hogy ha teheted, egy telefon és búcsúz el szépen. Azt nem írtad, milyen munka, de valószínűleg tudnak majd pótolni, ha ennyire semmibe vesznek. A vizsgák után elindul az ÉLET is számodra. Meglátod, visszasírod az iskolás éveket. A nyelvtudásod egy kincs, (magyar viszonylatban mindenképp) élj vele! Sajnos én már elszúrtam az életem emiatt, de neked van lehetőséged. Nyelvtudással én már rég külföldön élnék.
    Na nem panaszkodom többet, hanem csak annyit üzenek: FIGHTING!
    Azt hiszem ebben minden benne van! :)))

    VálaszTörlés
  9. Takarodjon a főnököd a lósz*rba! Nekem a suliban csinálják ezt, hogy egésznap hozzám se szólnak, aztán meg ha kell valami már jönnek nyávogni...én meg mindig segítek nekik, de nem tudom minek :@
    A szüleidnek jobbulást, neked meg kitartást!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó köszönöm :) Egyébként igen, az osztálytársaimról lenne szó... Ezt most jól esett elolvasni ^^

      Törlés
  10. A Zoli volt a legjobb:D:D:D Komolyan, a Zoli a legjobb az egészben:D "most ugye tudod h megsértődött és már nem lesztek jóba" Akkorát nevettem:D Így utólag remek beszólásnak tűnt:D

    Érdekes így visszatekintve a dolog! És rohadt poénos, hogy mit le nem tud rendezni...:D

    Ők mindig egyedül vannak, mindi mindent ők csinálnak. "Jajj engem nem sajnál soha senki." De érdekes! Ők másokat szoktak? O_O

    Áh, nem is érdekes:D Már úgyis csak vizsgán találkozunk:D:D

    "na meg főleg ha te felkelsz te kómás reggel néha pusztítólag hatsz egyesekre."
    Így van... :D De, igenis tudom tűrőztetni magam:D:D

    Ahm, már komolyan nem tudok mit mondani:D Akkora hülyeség az egész, amennyire csak lehet:D Többet úgysem találkozunk, max vizsgán:D Akkor meg már nem érdekel!:D

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...