Én, a levegő!


Mivel is kezdjem? Egy kis frappáns bevezető a kiborulásom ecseteléséhez...

" Olyan vagyok, mint a levegő. Láthatatlan, érzékelhetetlen, mégsem lehet nélkülem élni."

Mielőtt azt hiszitek, hogy kitört rajtam a nagyképűségi láz, kifejteném, hogy mi is az oka ennek a rövidke, ám igazán találó mondatnak...


Hazajöttem. Nem bírtam tovább. Gondok vannak itthon... Mi is történt?

Ugyebár elmentem a gyakorlatra csütörtökön... Ám... nem reggel értem be dolgozni, hanem fél 10-re... MIVEL anyukám rosszul lett, és nem hagyhattam itthon. Ebben remélem mindenki egyetért velem. De amint itthon tudtam hagyni biztonságban - CSAK MERT MEGÍGÉRTEM, hogy bemegyek - elindultam dolgozni. ( Mert ez azért becsületbeli dolog... hisz ha ígéret szép szó...)

Szóóóval, beértem dolgozni, erre a főnök így fogad : Örvendek.... - abban a remek lekezelő stílusban, holott szóltam h kések, és h miért. Hozzáláttam a munkához, és tényleg megtettem minden tőlem telhetőt, hogy elégedettek legyenek... Viszont szóltam, hogy nem tudok ott aludni, mert anyának szüksége van rám itthon... ( tényleg rosszul volt, műteni kell, mint kiderült.) Tehát benn voltam olyan 5 és fél órát. ( Ezt is szívességből.) Majd jöttem haza...

Még aznap este hívtak telefonon, ( a másik gyakornok, aki a barátnőm ugye) hogy azt mondták, annyit ér a munkám, mintha ott sem lennék... El tudjátok képzelni, milyen rossz érzés volt ez? Holott tudták az okát annak miért nem tudtam maradni... Felháborító és fájó volt... Mivel TÉNYLEG megtettem mindent, amit csak tudtam... És teszem hozzá, a főnököm a végén már csak beszélgetett, míg én tettem a dolgom...

De ezek után bementem még ma is, pedig alig aludtam, mert itthon is tenni kellett a dolgomat... ( Egyedül élek a szüleimmel... és apukám...) Igen, jogos kérdés... Mi van apukámmal? Majdnem meghalt fél éve... gyomorbevérzés, szívleállás... Nem sokon múlt, hogy túlélte... Rám nem lehet bízni komolyabb munkákat. Tehát, egyedül vagyok... Mondhatni. És így is be akarom tartani a szavam, miközben ez már nem gyakorlat, nem kapok érte semmit, és mégis ezt kapom? Hogy "semmit sem érek, a munkám sem. Mintha ott sem lettem volna... Mint a levegő..." Szörnyen rossz volt...

Nekem persze egy szót sem szóltak, mert nyilván jó dolog, hogy valaki ott van! Valami hülye... De ennek vége...

Ma mielőtt hazajöttem... Mielőtt indultam volna, még halkabban hallottam, hogy megjegyezte a főnök: Jövőhéten találkozunk. Én inkább úgy tettem, mintha nem is hallottam volna, és eljöttem. Lehet, hogy nem ezt kellett volna tennem...de megtettem. Lehet, hogy vissza kellett volna fordulnom, és elmondanom a véleményem. De nem tettem. Pedig nem vagyok az a fajta, akivel szórakozni lehet... általában megmondom a véleményem, mégha bántó is. De egy probláma van velem. Nem tudom bajban otthagyni az embereket. Tudom, hogy szükség van a segítségemre... De eljutottam oda, hogy úgy érzem... " Segíts magadon, Isten is megsegít." Vagy... " Leszarom."

Ha elvileg semmit sem érek... akkor miért kellek? Mert szükség van egy baromra, aki ingyen megcsinál mindent, amit kitalálnak? Nyílván.

De, ha ezt hagyom... tényleg barom vagyok.

Egy hét múlva nagyvizsgák. Jóvőhéten tanulnom is kellene, amellett, hogy itthon teszem a dolgom... Nem, nem és nem. Nem fogok menni, és többé nem érdekel, hogy kinek mi a baja. Szükség van rám? Akkor becsüljenek meg... Mindig ott maradtam, ha kellett, hétvégén is... Ha baj volt ott voltam... De ha nekem van bajom? Akkor oldjam meg, igaz? Hát akkor megoldom....

Olyan mintha ott sem lettem volna? Akkor olyan is lesz! Mert nem leszek ott...

Köszönöm mindenkinek aki küldte az energiákat!:D Szükség volt rá, és nagyon jól jött <3

Love Love Love.

Bocsánat a panaszokért, de ezt el kellett mondanom, vagy le kellett írnom.... elvégre az én blogom:D Igaz, ennek semmi köze Ázsiához... Bár mi már félig ázsiaiak vagyunk, neeeeem?:D:D

Amint tudok, hozok valami érdekeset, valami frisset <3

30 megjegyzés:

  1. Hát ez szörnyű most legszívesebben fognék egy ásót és elásnám a ''főnököd''. :@
    Hát ha velem ilyesmik történtek volna ilyen rövid idő alatt én biztos nem bírtam volna idegekkel. Nagyon sajnállak. Anyukádnak mielőbbi jobbulást. :)
    sajnos igaz az hogy minnél segítőkészebb egy ember annál jobban kihasználják. :/ amúgy ha annyira rossz munkaerő vagy, akkor miért várják el hogy még mindíg menjél? Én biztos ott helyben pofánvágtam volna hogy még aki felsegíti az is kómába fekszik két hétig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szívesen elásnám, hidd el. De valami, valahogy visszatartott. Talán, megbántoptt azzal, amit még csak a szemembe sem mondott. Tudom, hogy igaz, mert olyantól hallottam, akiben 100%-ban megbízok.

      Ha nem találtam volna bántónak a dolgot, csak felháborítónak, talán megfordulok és elküldöm az anyukájába. ( Jó, oda azért nem, de érted mire célzok.)

      Átadom anyának, örülni fog neki:) Köszönöm a jókívánsásot a nevében is!:)

      Épp ez az... ha nem tennék meg mindent, nem kellenék, kivágtak volna a gyakorlat vége után... Sőt, közben is mondhatták volna, h ok, aláírom, csak inkább húzz haza, ne lábatlankodj. De, hát ezen is túl kell lépni:D:D Itthon vagyok, és nem hagyom hogy még egyszer hülyét csináljanak belőlem:D

      Törlés
  2. fúú..szavakat nem találok...na az ilyen embereket /mint a főnököd/ ütném minden egyes mondata után...bár olyat levágnék neki ,hogy a fal adná a másikat..biztos nem térne magához egy darabig,ha meg felébredne kétszer is meggondolná ,hogy miket mondjon....(úgy néz ki egyes emberek gerinc nélkül és képesek élni) -_-..Anyudnak meg jobbulást kívánok minél hamarabb!!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom neki, örülni fog ezeknek a jókívánságoknak!:) Remélem én is, hogy mihamarabb jól lesz!:)

      Igen, én is... úgy érzem, hogy talán bele kellett volna rúgnom egyet ( vagy sokat), de azt hiszem jobban bántott a dolog, mint amennyire felháborított. Ezért voltam képtelen visszaszólni, vagy elküldeni melegebb helyekre. Hát, legközelebb... Neeeem... Nem lesz legközelebb:D

      Köszönöm a hozzászólásodat:):)

      Törlés
    2. nyugodj meg, biztos minden rendben lesz. :D
      el tudom képzelni hogy mennyire ökölbe szorulhatott a kezed. Ezért jó hogy nem vagy hírtelen haragú (mint én) mert most akkor amiatt is aggódnod kellene. :) és a pici szívem szakadna meg ha bármi bajod lenne egy ... miatt. :)

      Törlés
    3. Rendben ám:D:D Ha vasárnap este felhív: " Akkor hétfőn úgy készülj..." Tényleg elküldöm valahová:D:D

      Igen, mérges voltam, de inkább megbántott. Rosszul esett, hogy az igyekezetem semmibe vette. Szó szerint.^^ De, most, hogy hazajöttem és lenyugodtam... már csak röhögök rajta, még ha akkor nem is volt vicces:D:D

      De aranyos vagy!:) Hát, ne szakadjon meg a pici szíved, mert én egy ... miatt nem teszem magam tönkre ;):)

      Törlés
    4. én lehet megfontolnám azon lehetőséget hogy felvegyem-e a telefont. :D ha mégis úgy elküldeném a ... hogy onnan még a ükunokája sem tér vissza. :D
      hát hogy a fenébe ne letél volna kiborulva mint a fellökött borosüveg, én biztosan nem tudtam volna tűrtőztetni (de fura szó, most látom először gépelve) magam.
      Arigato :D ne is tedd! Épp ezért nem izgat már az én szaktanárom se. Nem érdekel hogy pattog. :D

      Törlés
    5. Nem is tudom:) Először arra gondoltam, hogy fel sem veszem. Aztán arra, hogy igenis felveszem, és ha megkér, megmondom neki, hogy NEM. Egy rohadt nagy NEM. Ha kérdezi miért, akkor meg is mondom neki az okot.

      Bár nem telefonon kéne...akkor, ott, abban a percben kellett volna, akkor lettem volna én is egyenes. De, ezt a lehetőséget elszalasztottam, tehát... >.>

      Tűrtőztetni:D Igen, ez tényleg furcsa leírva:D Most, hogy mondod:D:D

      Hát, engem sem fog. Azt tesz amit akar!:D Nem tartozom felelősséggel! Már nem tart a gyakorlat, tehát az égig is pattoghat. :)

      Törlés
    6. Csak lehet hogy nem lett volna jó hogy ott mondod neki mert tele voltál indulattal, és mégjobban elfajultak volna dolgok. Gondolok ilyenre hogy valamit bekavar majd a szakvizsgán, (nem tudom ez valamely módon érinti-e őt) Vagy akár egymásnak is estek, vagy olyan dolgokat mondott volna amivel még jobban megsért. :/
      igen-igen pattogjon mint a kukorica, csak majd akkor érdekel hogy ha kész van (akár idegileg a tanár, akár a mikróban a kukorica) :D

      Törlés
    7. Huh, hát igen, lehet, hogy nem lett volna jó vége annak, ha én ott visszaszólok. Igazából...ugye nekik kell leadni a lapot a suli felé, hogy mehessek vizsgázni, hogy letöltöttem a gyakorlatom. Mindössze ennyiben érinti őket az ügy. Egyébként az osztálytársam szüleinél voltam... És az osztálytársam, akivel elvileg " jóban lettünk", szintén velünk gyakornokoskodott... Ezért is bíztam annyira a dologban:D Nem kellett volna:D:D

      Aww tőlem ez az ember is kész lehet:D Milyen lenne, ha begyömöszölném egy mikróba >.<? :D Pfúúúúúj:D De ha kukorica lesz belőle, akkor...:D

      Törlés
  3. Úristen, én csak ahogy olvastam ezeket kiborultam. =O Ez elképesztő, ilyen embereket.. -.-

    Jobbulást anyukádnak!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot, át fogom adni neki, örülni fog!:)

      Hát, én se hiszem el, de ez ez a valóság:D Már...nevetek:D Bár akkor nem volt vicces:D

      Törlés
  4. Kedves Manami!

    Sajnos tényleg hülye vagy. De nem hibáztatlak, én is így kezdtem a pályafutásom. Igyekeztem mindent megtenni. Az elmúlt 12 év munka alatt azonban rájöttem egyre-másra.

    1. A felettesed sem dolgozik ingyen. Viszont neki megveregetik a vállát - nem ritkán pénzbeni juttatásként is - ha valamit olcsón, vagy semmiből megold (veled).

    2. Munkahelyről beszélünk. Ha egyenes és tisztességes ember lenne a főnököd, intézne pénzt a munkádért. Igen, még akkor is, ha történetesen TE ajánlottad fel a segítséget.
    Mivel nem intéz, egyértelmű, hogy csak kihasznál. Az ilyen emberektől hiába várod, hogy megbecsüljenek, segítsenek a jövőben. Nem fognak! Az ilyen emberek csak kihasználják a másikat, és utána eldobják.

    3. Ideges vagy? Ne légy! Az élet ilyen, és az emberek egy része ilyen érzéketlen, amolyan féreg szinvonalán él.
    Az életed viszont nem lesz hosszabb attól, hogy ezen rágódsz! Rövidebb viszont igen.

    A megpróbáltatásaidat sajnos nagyon is át tudom élni. Légy erős és büszke, hogy olyan vagy amilyen. Rendelkezel gerinccel, és azzal a jóindulattal ami egyre kevesebbekben van meg. Vond le a következtetést, és ne hagyd kihasználni többet magad.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, tudom jól:) Csak nem erre számítottam. Egyszerűen...tényleg nem:) De totál igaz, én akartam segíteni, de...nem gondoltam, hogy ez lesz a vége. Jól át kellett volna gondolnom mit, és hogyan mondok.

      Itt az is "bizalmi" pont volt, hogy a főnököm lánya az osztálytársam. Vagyis... tényleg nem számítottam ilyen végkifejletre. Az ajánlatommal neki is akartam segíteni. De nem úgy sült el a dolog, ahogy én akartam, ezt már látom:)

      Túl leszek én ezen a "megrászkódtatáson". XD Csak megdöbbentett ez a kétszínűség.:) Inkább küldött volna el, mint hogy ilyet mondjon.

      De erre többet nem lesz lehetősége senkinek, mert meggondolok mindent kétszer. Jó lecke volt, ez biztos. Még jó, hogy nem a munkahelyem...>.>

      Legközelebb nem hagyom ( vagyis igyekszem!) , hogy bárki ilyet tegyen velem, ez biztos!:)

      Törlés
  5. Mit is mondhatnék. Egy kicsit sem megdöbbentő amit hallok. Az emberek nagy része ilyen, mint a főnök. Aljas. De sajnálom, hogy neked is találkoznod kellett ezekkel.

    Abban egyet értek, hogy naívan álltál hozzá a dologhoz, de ettől függetlenül nem kötelező ilyen mértékben kihasználni másokat. Kiborító érzés, ezt tudom jól. De ez jó tanulópénz. Aranyos, hogy ilyen segítőkész vagy, ám ezt a legtöbben nem fogják értékelni, mint ebben az esetben sem. Persze, felháborító.... De az ő szemszögükből nézve: Olcsó/ingyen munka... Nekik megéri.

    De... abban egyet értek, hogy szörnyű, hogy ilyen gerinctelen férgek még élnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, naív, így van! Már látom:D Jót akartam, tényleg. De én sem gondolkoztam:) Hát megkaptam a jutalmam:) De tényleg tanultam belőle, ennyi a lényeg:) Többször úgy sem találkozok ezekkel az emberekkel:)

      Így van, nekik megéri. Sajnos erre nem így gondoltam. Buta voltam, amiért azt hittem, hogy majd megértik, hogy csak segíteni akarok. Nem így lett.:) De mint mondtad, jó tanulópénz volt! Legalább ennyit nyújtottak, és talán ezzel többre is megyek, mint ha 120.000 ft-lett volna a jutalmam.:D

      Törlés
  6. Ez egy szemét! El ne menj még egyszer ide dolgozni!! Ha annyira kell a segítés, akkor segítsenek magukon!!! Nem érdemlik meg, hogy megszakadj miattuk..... főleg, ha ilyen nehéz a munka......
    Utána majd értékelni fogják, hogy voltál....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem megyek vissza többet, ez is biztos:D

      Értékelik, vagy sem, engem többet nem látnak!:)

      Törlés
  7. Először is jobbulást anyudnak ^^/
    hm hát elhiszem, hogy szar érzés lehetett, én se mennék vissza a helyedben (mondjuk én alapból oda se mentem volna xD)
    ha meg annyira nem ér semmit a munkád akkor ő biztos nagyon jó tudhatja hogy hogyan is kellett volna csinálni a dolgot. meg kellett volna kérni, hogy há' mutassa már meg ezt nekem möster hogyan is kéne ezt művelni, aztán utána lazán lelépni. jó ez rendes munkahelyen nem működne, de ilyen helyzetben megjátszható :D

    hát sok sikert a továbbiakban, kitartást otthon, ja meg ugye a vizsgákhoz is kitartást :D most így ballagás után sokkal több értelmet nem tudok magamból kicsavarni ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átadom neki.:) Aranyos vagy.:)

      Igen, igen, megjátszható, csak kis naívan nem számítottam rá, hogy ilyen lesz a végkifejlet ^^:D

      Ideges nem vagyok, amint hazaértem le is nyugodtam, igaz bántott a dolog, de sebaj, ezentúl ilyen nem lesz:D Jó lecke volt!:D:D

      Ballagás... ahm, szegénykém, biztos elfáradtál! Pihenj egyet, mert itt a hétfő mindjárt. :=/ ( Ezt rittig hozzá kellett fűznöm...XD Gomene)

      Törlés
  8. Viki! Nekem is van pár év a hátam mögött ami a munkát illeti, tudom mi a helyzet. Te még fiatal vagy, most tapasztalod meg, milyenek a munkaadók. A mai magyar világban nincs helye a jótékonykodásnak, különben éhen halsz! Ha a szerződésed lejárt, nem vagy köteles ingyen dolgozni. Ne is dolgozz! Ezzel CSAK ő jár jól! Kihasznál! Egyértelmű! Te nem látod, de ő biztos röhög azon, hogy milyen naiv vagy, hogy nem veszed észre. Azt ajánlom, hogy ha teheted, egy telefon és búcsúz el szépen. Azt nem írtad, milyen munka, de valószínűleg tudnak majd pótolni, ha ennyire semmibe vesznek. A vizsgák után elindul az ÉLET is számodra. Meglátod, visszasírod az iskolás éveket. A nyelvtudásod egy kincs, (magyar viszonylatban mindenképp) élj vele! Sajnos én már elszúrtam az életem emiatt, de neked van lehetőséged. Nyelvtudással én már rég külföldön élnék.
    Na nem panaszkodom többet, hanem csak annyit üzenek: FIGHTING!
    Azt hiszem ebben minden benne van! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen:) Naívan azt hittem, ezzel segítek nekik. Tudod az osztálytársam szüleiről van szó...ezért kicsit jobban bíztam a dologban, mint kellett volna. Látom én ezt már:D

      Én már most visszasírom az iskolás éveket, nem akarom, hogy vége legyen...szeretnék még tanulni, de ez most lehetetlen, egy ideig biztos:D De majd! Nem adom fel, soha!:D ( Könnyű mondani, igaz?)

      Soha nem késő! Hidd el, soha nem késő! Nem tudom, mit és mennyit dolgozol, vagy hogy élsz, de tudd szurkolok neked!:) Adj bele mindent, amit csak tudsz!:) Nem mondhatom, hogy "Még ezer lehetőség vár" vagy " Azt tehetsz, amit csak akarsz!" , mert nem ismerlek, nem ismerem a múltad, se azt ahogy most élsz. De bízom benne, hogy minden csak idő kérdése, és jóra fordulnak a dolgok!:)

      Ebben is naív lennék? Lehetséges, de vagy kinövök majd ebből, vagy nem. Szeretek hinni. Leckének ez jó volt. Talán többet ért, mint ha 120.000 ft ütötte volna a markom. :) ( Azért annak is örültem volna:D)

      Hmm ez kérlek olyan munka volt, ahol fizikailag fáradtam el, 10-en akárhány órában. De nem baj, igazából haszna is volt a dolognak, sokat tanultam, tényleg.:)

      Igen, tudna pótolni, csak én ugye... ingyen voltam.:) De ilyen sem lesz többet!:D

      Köszönöm, mindent bele is adok majd! :)

      Törlés
  9. Takarodjon a főnököd a lósz*rba! Nekem a suliban csinálják ezt, hogy egésznap hozzám se szólnak, aztán meg ha kell valami már jönnek nyávogni...én meg mindig segítek nekik, de nem tudom minek :@
    A szüleidnek jobbulást, neked meg kitartást!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A suliban? Uhm... ott mondjuk ez egy nehezebb dolog... Gondolom az osztálytársaidra utaltál... Hát, tudod, te nehezebb helyzetben vagy, mivel velük kell lenned folyamatosan...( még ha a tanáraidra gondoltál is)Legtöbb idődet velük töltöd, és gondolom ez is sokat nyom a latban. De kedves lehetsz, ha segítesz nekik. Ez egy jó tulajdonság, ám nem mindig hasznos. Én is megjártam per pill most. De, tudod... Ettől nem változtam nagyot. Vicces, de még mindig hiszem, hogy a jóakarat segíthet. DE az, hogy még egyszer így bánjanak vele, nem fordul elő...:/!

      Hogy te mit tegyél? Jó lenne beinteni azoknak, akik így kihasználják az embereket, de van,hogy nem lehet. Azt hiszem meg tudlak érteni! Egy az, hogy jó ember lehetsz, másodszor, hogy ezek... akárkikről is legyen szó... a legtöbb idődben veled vannak. Nehéz nemet mondani... ez tudom.

      De kitartást!! Itt lesz valaki aki gondol rád:)

      Én úgy vagyok vele : " Jobb átverve lenni, mint másokat átverni."

      Lehet, hogy butaság, lehet, hogy gyengeség, de én nem akarok ilyen szemét ember lenni, mint a te társaid, vagy mint az én gyakorlati vezetőm...:)

      Törlés
    2. Óóó köszönöm :) Egyébként igen, az osztálytársaimról lenne szó... Ezt most jól esett elolvasni ^^

      Törlés
    3. Nincs mit köszönnöd, én így látom a helyzetet, és teljesen őszinte voltam.:)

      Hát az ilyen osztálytársakat ismerem. De hidd el, nemsokára vége! Most lehet, hogy hosszúnak tűnik a fennmaradó időszak, de ez is elmúlik majd. Ez a pár év jó lesz jellemfejlesztőnek. Amíg neked lesz gerinced, nekik nem. Te tudni fogod, milyen érzés, ha kihasználnak, és ha így bánnak az emberrel. Lehetőséged lesz, hogy egy jobb valakivé válj.

      Egy biztos, soha nem szabad feladni!:)

      Törlés
  10. Hát nyuszi ez valami pazar volt... szerintem tényleg el kellett volna szöknünk :D
    Hát kaptam engedélyt hogy ismét beleszóljak szóval leírom a saját szemszögemet. Nem tudom ez érdekel-e valakit de azért megpróbálkozom vele :D
    Hát nagyon nem volt erőm reggel felkelni és mikor megláttam hogy nem vagy a buszon gondoltam hogy vagy történt valami vaaagy elaludtál :) aztán mikor meghallottam a hangod a telefonban egyből tudtam hogy valami nem jó. Mondtam is hogy nem akarsz otthon maradni majd én egyedül elintézem.. de mivel megígérted végül megbeszéltük hogy én szólok a "főnökünknek" aki szól az anyjának akihez mentél volna te. Hát beérek reggel mit látok ott el van kényelmesen a pultba valmait ír odaállok köszönök vár v 1 percet rám néz köszön.
    Mondom : Figyelj beszéltem a Vikivel és nem tud jöni mert van egy kis gondja illetve jön csak a másik busszal
    Ö: miért?
    Én: mert nincs jól az anyukája
    Ő: mi baja? (én meg magamba mi a fa..z közöd van hozzá? biztos el is fogom neked mondani.) hát jó nem tudok vele mit csinálni. (itt idegrángásom lett)
    egyébként úgy rémlik meg is kérdeztem hogy nem e szól az anyjának hogy nem mész be de nem biztos mert ideges lettem és inkább elmentem az irodába átöltözni. Aztán természetesen én és ő voltunk a boltban mert a másik csajt kirúgták ergo rám maradt az összes feladat.. még ő kényelmesen el van a pénztárban.. mert nem hiszem hogy abba olyan nagyon elfárad mint ahogy ő állítja. Mit csináltam válogattam a rohadt szinte már mászó gyümölcsöt és zöldséget pakoltam ( a zsák krumplikat ami kb 28 kilós) (szóval leszakadt a fél hátam XD jó nem igaz csak hát mi van ha nekem is "gerinc sérvem " lesz és nem tudok jönni XDXD mint a másik 2 dolgozó) feltöltöttem a boltot raktam a megrendelést. De persze belekötött egy csomó dologba amit csináltam mert az nem volt jó neki. És még azon problémázott hogy lassu vagyok mondom ember 2 kezem van nem tudok egyszerre hat helyen lenni. De nem is értem miért nem én álltam be a pénztárba mert akkor el tudta volna intézni addig a "fontos" ügyeit. Na mindegy is. Délután mondja hogy te előbb hazaérsz az anyjával mint mi. Hát én meg nyílván nem mondtam meg hogy tudom hogy nem fogsz ott aludni. csak bólogattam és ártatlan képet vágtam közben magamba hatszor főbelőtem magam. Valamit akart mondani hogy lesz dolgunk hétvégén vagy meghívtak minket valahova és hát én meg bejelentettem hogy pénteken nem alszom nála. Te azt az arcot elhallgatott és kifordult csendben a raktárból. A kedvenc rakodónk csak nézett és mondta hogy "most ugye tudod h megsértődött és már nem lesztek jóba"

    VálaszTörlés
  11. én:nem igazán érdekel nekem is van dolgom. nem fogok azért itt maradni mert ő úgy gondolja..
    utána kimentem hozzá a boltba 10 perc után vágja nekem a sértődöttet és úgy felhúzott hogy mondtam neki(azzal húzott fel hogy mondtam hogy bocs h nem maradok de dolgom van mondom baj v mi van? mondom tudom h az erre ő hogy hát ha tudod akk minek mondod..)
    - most jó hogy itt vagyok segíteni vagy menjek haza?
    ő: ma vagy holnap
    én: ma (szted? -.- )
    ő: hát inkább maradj (persze mert akkor egyedül lennél..aztán próbált terelni és "jópofizni" és megszólal) ku..va vagy
    én: te is (aztán otthagytam)
    örökkévalóságnak tűnt de végre vége volt a napnak már kezdtem örülni de, nem jött össze mert akkor meg azt hallgathattam hogy ő fáradt egyedül van ki fog bejönni ha én nem megyek hasonlók. Oda érünk hozzájuk telefonál az anyjának hogy ti mikor érkeztek erre az anyja hogy csak ő jön.
    -miért a viki hol van ( hallom a választ a tefonból)
    -hazament
    -miért
    -majd elmondom de most megyek
    én meg rákérdeztem ártatlanul hogy miért hol van a viki. nem tudom majd ha megjön anya elmondta mondom jó. megjön az anyja mondta hogy viki hazament mert az anyukája nincs jól ugye. aztán én az emeleten maradtam és lement a fönökünk az anyjához én meg megálltam a lépcsőfordulónál hallom hogy susmorognak. Igen Viki lett a téma. :D ahogy azt vártam. Nem hallottam rendesen de hogy mondta miért nem jöttél és utána hogy nem érti mi köze van enneka dologhoz vagy mi. gondolom azt akarta mondani hogy attól h anyunknak baja van attól még simán jöhetsz dolgozni. hallottam a lépteket és úgy tettem mint aki éppen most megy lefelé a lépcsőn XD
    Lent kajánál hogy nincs leválogatva semmim meg bla bla bla mert a Viki 11 kor esett be fél 3 elment az annyit ért mint a semmi már bocsánat (csak azért kért bocsánatot mert meglátta hogy ott állok) na akk asszem szemöldökrángásom lett.. nem hogy örülne hogy így is bejöttél még fikázódik is ráadásul előttem pont előttem hát... mit várt hogy nem mondom meg neked vagy hogy lesz..arom vagy mi vagy pont ez volt a cél?
    fent a kicsi "főnök" hogy felvív téged. Hívott is ki is hangosított. aztán én elmentem fürdeni de addig elmondta v 100 szor hogy jajj hogy legyen a szombat meg a többi hét meg ő hogy fog tanulni meg egyebek azt hittem sokkot kapok. végre elment fürdeni akkor kerestelek telefonon hogy megkérdezzem jól vagytok e és hogy elmondjam mi volt. de ste még 1 órát nyavajgott én meg igen aha meg beszélgettem azért vele. és mellettem aludt hát tudod milyen rossz volt hogy nem te alszol mellettem? nem volt kit piszkáljak éjjel vagy takargassak XD (minek takaratlak egyébként mikor én vagyok aki meg akar fagyni te meg nem)
    másnap ugye hívott reggel téged lerakja
    - Jön a Viki kérdezem
    - jön de nem alszik itt amúgy volt ilyen sejtésem (hát mit várt könyörgöm) az nap is mi volt én csináljak mindent tiszta hülye volt a rendelés miatt is mentem oda többször mert ugye agyökérből 3 féle érkezett mondom melyiket rakjam erre ijet beszól a vásárlól előtt
    minek jössz ki 5 percenként? (na itt pattant el az agyam)
    nem jövök ki 5 percenként (a pofátlan hangomon) csak honnan tudjam hogy meiket rakhatom a megrendelőnek vagy van e valmi extra igénye,,
    Jajj rád bízom csináljad

    VálaszTörlés
  12. mondom jó de akkor ha összerakom nehogy nyávogj ha nem jó mert akkor te csinálod meg (és bementem) utána eléggé ellenségesek voltunk egymással aztán megjött az apja a főfőnök XD aki hülyének nézte ugye a lányát velem rendes volt megcsináltam mindent amit kellett de az volt a poén hogy hívták hogy te el akarsz menni és hogy elengedhetnek e téged ott majdnem felvisítottam annyira röhögnöm kellett XD mondom mi az hogy "elengedhetem v elmehet haza"...
    természetesen nem mehettem el időbe mert ott szórakozott még.. és ezért lekéstem a buszt de az volt benne a legjobb hogy legalább így találkoztunk és kitárgyalhattuk őket :D
    a mai is jó volt hívott és egyikünk se vette fel írja holnap menjünk ugyanabba a boltba én meg h nem megyek de a te leveled volt a legjobb XD és nem írt vissza hát nézd milyen pofátlan már, de ha reggel hív hogy hol vagyok már akk dobhártyaszakadása lesz tőlem. na meg főleg ha te felkelsz te kómás reggel néha pusztítólag hatsz egyesekre. mondjuk nekem még nem szóltál úgy csak szenvedtél de eddig mindíg sikerült felkeltenem téged :D XD maradjon is így

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Zoli volt a legjobb:D:D:D Komolyan, a Zoli a legjobb az egészben:D "most ugye tudod h megsértődött és már nem lesztek jóba" Akkorát nevettem:D Így utólag remek beszólásnak tűnt:D

      Érdekes így visszatekintve a dolog! És rohadt poénos, hogy mit le nem tud rendezni...:D

      Ők mindig egyedül vannak, mindi mindent ők csinálnak. "Jajj engem nem sajnál soha senki." De érdekes! Ők másokat szoktak? O_O

      Áh, nem is érdekes:D Már úgyis csak vizsgán találkozunk:D:D

      "na meg főleg ha te felkelsz te kómás reggel néha pusztítólag hatsz egyesekre."
      Így van... :D De, igenis tudom tűrőztetni magam:D:D

      Ahm, már komolyan nem tudok mit mondani:D Akkora hülyeség az egész, amennyire csak lehet:D Többet úgysem találkozunk, max vizsgán:D Akkor meg már nem érdekel!:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...