T-ARA N4 ~ Jeon Won Diary MV

Nos, végre megjelent mind a 2 MV a lányok új dalához! ( A gépem este meghalt...mit este? Az már reggel volt, bizonyos értelemben:D) Tehát is , a feltöltés után egy órával láttam csak. Nem baj, ez is jobb, mintha napokkal később! ( Ahogy elsőre gondoltam!:D)

Akkor, jöjjön az első verzió, a DANCE VER. Ami igazából a rendes klipet takarja.





És, akkor itt van a véleményem:

Elsőre nézve tetszett a klip, kicsit furcsa volt. Tetszett az, hogy színes, és igen rikító néhány helyen, mégsem bántóan feltűnő. Imádom a SPEED-et is, tehát a rap részért oda meg vissza voltam. ( Bár elsőre nem tudtam, mit keres benneXD) A táncot imádom, kivéve a "beverek kettőt" részt, az annyira nem nyerte el a tetszésem, de a többi nagyon is. Totál energikus, és minden bizonnyal fárasztó is.
Sokan azt mondták már megjelenés után, hogy ez egy kész tragédia, mert semmi koncepciója nincs a dalnak! Ezzel nem értek egyet, szerintem igenis jó lett a dal, bár nem erre számítottam. Sokkal inkább erősebb rap részekre, nem pedig ilyenekre. De totál szerethető, többszöri hallgatásra pedig kimondottan bekkatanhatunk tőle! Amúgy meg...ez csak egy DANCE MV....milyen komoly koncepciója legyen?
Nos, az elecro hangzás keveredése a "régivel" nagyon tetszett, főleg Areum része után. A dal onnantól kicsit más nekem. Ott éreztem először, hogy ettől mindenki meg fog őrülni! Vagy szeretni fogják, vagy gyűlölni, de hogy valakit hidegen hagyjon? Nem hiszem, hogy lesz ilyen!:)

Éééés akkor itt lenne a DRAMA VER.:




HÁT EZT EGYSZERŰEN IMÁDTAM:D Rengeteget nevettem rajta, vicces és érdekes volt. Az egyből látszott, hogy PSY papa rendezője igazgatta a klipet, mert tényleg sok helyen éreztem egy kis iróniát. Parodisztikusnak hatott a számomra, de pont ez tetszett annyira >.< Ez a verzió sokkal jobban megfogott, és csak ismételni tudom magam: IMÁDOM.

Talán nem erre számítottam, talán nem olyan erős mint gondoltam, DE nekem tetszik, és megszerettem.:) Szurkolni fogok!

Magyar rajongók! Bár nem vagyunk sokan, de... nagyon-nagyon örültem, hogy ti is fenn voltatok, izgultatok a lányokért! Ezért már megéri egy rajongói csoport tagjának lenni:)

Nektek mi a véleményetek a klipekről?:)

11 megjegyzés:

  1. "de hogy valakit hidegen hagyjon? Nem hiszem, hogy lesz ilyen!"
    hát én már most elbújok >< a pali részei tetszettek de amúgy ez nálam nagyon félrement ~_~ most csalódott vagyok xD T_T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ennyire nem tetszik ez a dal?:D Komolyan én vagyok kb az egyetlen, akinek bejön?:D Furcsa vagyok O_O XD

      Nekem nem baj, hogy nem tetszik sokaknak, meg is értem, én is mást vártam, de szerintem szerethető. :) Sokadjára megszerettem!:)

      Hűűű de rég láttalak itt:) Remélem minden oké az érettségivel, és veled is!:)

      Örülök, hogy ismét itt vagy!:)

      Törlés
    2. Igen, ennyi erővel lehett volna SoYeon is, ő kapott volna kb. 20 sort Areum 2 sorához képest. Bár szerintem Areum része volt az egyik legjobb az összes közül:)

      Ahan, HwaYoung csak a " We were in love" - ban kapott először összefüggő részt, aminek kb értelme és haszna is volt. A YAYAYA-ban nem is emlékszem mi a része, a Why are you being like this-ben van 2 nyögése és egy-két fél mondata, a Roly Poly-ban " I like this I like that" és sorolhatnám. Azt hiszem csak a Ma boo volt az amiben értelmes szöveget kapott. Szóval Areum hozzá képes kiemelt szerepet kap. :D Most érdekes mód Areum az akit nem bírnak, régen Hwa volt. Most Areum-ra mondják h nem nagy durranás, régen Hwa-ra. Milyen kétszínűek az emberek... Én soha nem voltam oda HwaYoung-ért, és most sem hiányolom túlságosan. Valahogy megvan nélküle is a banda... Előtte is volt és utána is lesz T-ara. Félreértés ne essék, megkedveltem őt, ügyes is volt, de számomra EunJung a legjobb rapper. De ez egyéni vélemény.:D

      A szövegben rontottam ám, tudom, de nagyon siettemXD Szerintem ez az anti fanoknak szól egyébként.:) Vagyis én úgy gondolom:D De aztán ki tudja mit akartak ezzel mondaniXD

      Ó, igeeeeen, neked gyémánt van `^` Írd is bele, bár ez nem emelheti az amúgy is hibátlan önéletrajzodat! :D

      Igen, egyszerre fogunk " What the F***?" fejet vágni a padban, mikor megkapjuk a lapokatXD Ja várj, a szóbeli előbb van, akkor... együtt sírunk majdXD

      Nem baj, arról beszélsz amiről akarszXDXD Engem minden érdekelXD

      Törlés
    3. Gondoltam, hogy te nem ittál:D Emlékszem ám mindenre amit mondtál :3 Húúú ez egy húzós este lehetett:D DE! Gondolj arra, milyen poén lesz ez évek múlva:D Halálra fogod röhögni maga, ha csak visszagondolsz rá:D:D:D A sofőrötökhöz nem tudok mit szólni, hát... nagy csávó a jogsival::D:D Majd belejön, de nem ajánlom, hogy 160-al kezdje >.<

      Nekünk is hasonló volt...kocsi nélkül:D:D Az osztályfőnökhöz mentünk, kidöntöttük a kerti kis "házát" . Telehányták a kertjét ( és egyéb helyeket), kitörték a növényeket. Én egy poharat törtem össze a temnyeremmel. Csak rátettem a kezem... és még csak el sem vágta. ( Tudtam, én h szupererőm van :D:D) Történt ott minden ami csak kell:D:D

      Én imádtam ott lenni, de sajnos...hamar el kellett jönnöm:D:D

      ÓÓÓÓÓ Hogy ne kellene a videó:D:D Kíváncsi vagyok, nem is kicsit `^`

      Törlés
    4. "magyar tanár volt - többek között" aztán látom a képet, hát mondom ez másodállásban valami assasin xDD

      ejej hát ezt elfelejteni. hát ott a gyönyör gyümölcsöskertje várna ránk. hamvas sárgabarackok, esetleg 1-1 extra részben lehetne őszibarack is, különböző formájú sárgarépák áradata, esetleg itt is lehet 1 kis extra fehérrépa, mondjuk ezek már rohadtul nem gyümölcsök, bevándorló kis sutyerák imposztorok xD

      Törlés
  2. Hát ha a régebbi zenéiket nem nézzük akkor ez a zene teljesen jól össze lett pakolva. Nekem tetszik. Nem szabad elfelejteni hogy ez csak egy albanda. :) Szóval nem feltétlenül kell megegyeznie az előző dalok stílusával. Nekem is hiányzik az az igazi jól megszokott ritmikus könnyen megjegyezető diszkó fílinges számok tőlük. :/ Jó tudom azért ha újra be szeretnének futni, és a régebbi rajongókat meg szeretnék tartani, akkor azt a vonalat kellene folytatni amit elkezdtek. De mivel változik az ízlés és az emberek sem ugyanarra vágynak mindig ezért kellenek az újítások. Ezzel lehet hogy még több embert fognak majd meg. Ha megnézed nem hallgatnak már klasszikus zenét holott régen az számított 'menőnek'. De azóta már más lett a világ, és az elvárások is.
    Hát a dalhoz térve nekem nagyon bejött. (és nem ment ki) kiválóan rakták össze az alapokat, és az éneket. Kicsit féltem hogy oldják meg a stílusok kombinálását de ezt ügyesen megoldották. :D van néhány nem kívánatos rész, de ettől eltekintve meg lehet hallgatni. :)
    A klippekről a véleményem: a dráma verzió az nagyon tetszett. Hihetetlen módon tudnak alkalmazkodni az adott témához. Ha kell nyuszit, harcost , kis diáklányt, vagy éppenséggel vidéki munkáslányokat alakítanak. Igazi kaméleonok. :D
    A dance verziós klipp az jó csak nem épp erre vártam. Kicsit lehetett volna nyugottabb ne ugráljon a kép úgy mint a nemtudom mi. De lényegében tetszik csak nekem ez nem igazán jön be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan. Változik. Meglehet sokaknak azért nem tetszik mert félnek a változástól. :D néha megéri nyitni a szokatlan felé. És vagy tetszik vagy nem.
      XD ''Igen- igen ( hevesen
      bólogat)'' <== itt Heves városában? Nem hiszem nem látlak. XD
      igen-igen ezért is bátorkodtam leírni a véleményem. :D

      Törlés
    2. Nem látsz? Kár, pedig ott voltam! :/ Legközelebb tessék észrevenni:D
      Pontosan! Kell a változatosság :3 Aztán vagy bejön, vagy nem. Mint ebben az esetben is:) Megosztja a fanokat, de nem érdekel:) Ami tetszik, az tetszik, nem tehetek ellene:D Nem ez a kedvenc dalom, de a kedvenc bandám. Szeretem és támogatom őket:) Lehetett volna jobb, sokkal jobb is, de nekem ez is tetszik:)

      Törlés
  3. Pontosan, kell a változatossag. Csak akik nem akarnak nyitni az új felé azoknak nem fog tetszeni. Én ezzel tisztában is voltam. :D nem maradhatunk mindig a réginél, pl ha anno nem akarja elfogadni a nép az első járműveket, akkor még mindig lovaskocsival járnánk, vagy gyalog. XD
    affene, máskor tesen szólni hogy Hevesen tetszik tartózkodni. :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, legközelebb szólok.:D:D Az lesz az első:D:D

      Jáááj elképzeltem, hogy lovas kocsival járunk.:D Mondjuk nem is tudom. Szeretem a lovas kocsikat:D De azért, nem biztos, h napokat utaznék vele:D

      Törlés
    2. Remélem is! :D
      hát nem lenne egy kényelmes dolog az biztos. :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...