T-ara hírek!:)

Mint látható, végre visszatértem. kezdem már nagyon unni, hogy kb. egy héten egyszer vagyok képes normálisan bejegyzést írni... De, hát sajna ez a gyakorlat...és ráadásnak már egy hónap sincs vissza a nagyvizsgákig. Be fogok... hát, inkább nem írnám le mit is fogok csinálni. Totál kimerültem...szóval HELP ME...

Nos, itt lennének a hírek:


A lányok ugye egy albandával térnek vissza. A neve : T-ARA Unit N4.

" A banda két rappere EunJung és HyoMin lesz, míg a vokál szektort JiYeon és Areum képviselik majd. A többi tag szólómunkálatokat folytat. Az új dal a Roly Poly-hoz hasonlóan slágergyanús, és a tánc mely hozzá készült szerves részét képezi. Reméljük, futótűzként terjed majd."

Az új dal április 15-én fél 12-kor lesz meghallgatható. ( Vagy ekkor tekinthetünk meg több képet, és talán bemutatót is.)

Pletykák szerint a többiek "szólómunkái" még a az N4 debüt előtt napvilágra kerülnek majd.

Íme a képek, amik megjelentek eddig:




Személyes vélemény:

Még nem írtam le mit is gondolok erről az egészről. Egyfelől aggasztónak, más részről pedig igencsak jó ötletnek tartom. Nagyon is remélem, hogy jól sül majd el a dolog. Boldog vagyok, hogy EunJung és HyoMin ismét rappelhet majd, hiszen kb. semmi lehetőségük sem volt a nyávogó egérhangokon kívül.
Areum hangja is kifejezetten tetszik, tehát örömömre szolgál majd ismét hallani azt, lehetőleg normális közegben.
JiYeon amúgy is sokat van nyomatva, de lényegében megértem miért került be a bandába. Szükség van rá, neki van a legtöbb rajongója. Ezen felül szerintem édes lány, és tehetsége is van. Abban az esetben, ha végre olyan dalt készítenek, amiben érvényesülhet.
Olvastam, hogy sokan nem értik miért nem került be SoYeon inkább Areum helyett. Én viszont egyet értek ezzel a döntéssel. Én is kihagytam volna Soyeon-t, még ha ez érthetetlennek is tűnik sokak szemében. SoYeon a képességeivel és tapasztalatával sokszor a háttérbe tudja szorítani a többieket, és most ennek a dolognak pont nem ez lenne a lényege. Areum pedig jó lenne, ha végre ki tudna bontakozni a " HwaYoung helyettese" cím árnyékából. Egyébként is SoYeon kapja általában a dalok legkifejezőbb részeit, vagy épp azokat amiket ténylegesen ÉNEKELNI kell. Itt az ideje, hogy mások is kapjanak lehetőséget. Szerintem jóval másabb íze lesz ennek a visszatérésnek, mint eddig bármikor. Vagy...ebben reménykedek.

Minden esetre szurkolok nekik, ahogy eddig is!:)

7 megjegyzés:

  1. Hát nagyon sok szerencsét szeretnék kívánni a vizsgáidhoz, tudom milyen nyomás alatt vannak olyankor a tanoncok (vizsga előtt és közben). :D xD
    Én is izgultam tavaly az érettségin. De utólag visszagondolva nem vészes.
    A T-ara-s részhez térve akkor én eléggé el vagyok maradva én is láttam a n4-es albandát. De abban a tudatban voltam hogy effect néven adnak ki egy ''visszatérő'' albumot, ami majd dubstep alappal készül. Benne lesz majd a fiatal DaNi is. Ezt az albumot majd ez év közepén adtak volna ki. Ebből lesz majd valami? Mert amit én láttam aszerint lesz. Vagy ez a cikked megegyezik a T-ara effect albumával?
    Ui: mégegyszer sok sikert a vizsgákhoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm a hozzászólást!

      Hát... én már érettségiztem ( csak jól titkolom a korom:D:D), és tényleg nem vészes, én is bíztatok mindenkit, hogy semmi nehéz nincs benne. Ez most egy fősulis képzés, magyarán OKJ, aminek kb. semmi értelme sincs. Ne is kérdezd miért jelentkeztem erre! :D A lényeg, h gyakorlat és suli is egyszerre van. A gyakorlati helyemen kell aludnom, így a hét nagy részét nem töltöm itthon. >.> I hate it...:D

      Huh a T-ara-ról. Igen, úgy volt h T-ara Effect lesz az album címe, de most, per pill fogalmam sincs, hogy erről van-e szó... Dani csatlakozása? Homály fedi, mint a Fuji san-t. >,< Annyi biztos, hogy a mai nap folyamán - mert ugye Koreában már "holnap" van - megtudunk még többet is az új dalról. Ez teljesen biztos. Viszont! Új japán albuma lesz a lányoknak...de ennek sem T-ARA Efect lesz a címe. Fogalmam sincs, hogy Danival, vagy azzal az albummal mi lesz >.<

      Még egyszer köszönöm a kommentet és a jókívánságokat!:)

      Törlés
    2. Hát pedig egyes híroldalakon híresztelték és én már barátkoztam a T-ara - dupstep - pop fogalmával. De hát ha nem akkor nem. Pedig még lehet többen meg is hallgatták volna itt európa szerte. És DaNi meg még aranyosan is nézett ki a Day by day / sexy love kisfílmben Na minegy. Köszönöm a gyors választ. :D ui nagyon szívesen! És soha nem felesleges olyat elkezdeni ami miatt még pénzt is kereshetsz a jövőben. (főleg ha érdekel is) :D

      Törlés
    3. Igen, abban igazad van, hogy ezt híresztelték, még én magam is kiírtam ide, az oldalra. Mert tényleg ez volt akkor az amit igaznak gondoltunk. Én nem tudom, hogy a N4 mennyire fog dupstep alapokkal rendelkezni, vagy sem, így nem tudok sajnos többet nyilatkozni:)
      Dani szeritem is aranyos lány, tehetséges is!:)
      Annyi biztos, hogy ez a dal ma kijön, mást nem tudok biztosra mondani:):)

      Köszönöm, hogy benéztél:):)

      Törlés
  2. háthát nem tudom... az ilyennek sosincs jó vége >< most miért is lettek szétszedve? van valamilyen ok is rá, vagy csak unatkoztak a fejesek aztán kitaláltak valamit? :D
    az összeállítással nekem nincs gondom, 4 kedvenc tagom közül 3 ott van és Areum-nak is örülök, mert bírom a hangját :D csak aztán ne váljanak valóra pesszimista nézeteim. ><

    Vizsgáidhoz pedig sok sikert, csak görbüljön az a lényeg én mondom xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezért van, hogy örülök is, meg nem is. Remélem nem terveznek ilyen felbomlást vagy ilyesmit. Mondjuk Koreában népszerűek az albandák, de akkor is. A T-ara-nál már nem lehetek biztos semmiben, ismerve az idióta főnöküket.... Khm.

      Örvendek, hogy az összeállítással sincs problémád :):)

      Köszi, igyekszem megtenni mindent!:) De te sem panaszkodhatsz, hisz a nyakadon az érettségi >.< Nem irigyellek....( De-de nagyon is!) Neked is sok sikert, hidd el, meglesz az!:)

      Törlés
    2. hát igen, nem ártana ott 1 kiadó váltás. mondjuk 1 feloszlatás még nekik is túl merész lenne szerintem.
      áh az nem tud nagyon érdekelni, még 1 szót nem tanultam rá, aztán 2 hét és itt van xD mondjuk jelen állás szerint még el se mehetek rá hogy álló küklopsszal menjen a falnak az a tanár ˘_˘ XD

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...