T-ara ~ Banistua új részek!

Ma elhoztam a Banisuta 11. és 12. részét! ( A 10. napot nem vették fel, az operatőr beteg volt.)

A 12-es rész az eddigi legjobb volt.:D ( szerintem) Hosszabb tartalmasabb és szorakoztatóbb is volt:)

Remélem nektek is tetszeni fog!:) Ha tetszett, jelezzétek >.< onegai~

Nagyon remélem, hogy meg tudjátok nézni, mert ezt a két részt néhány országban letiltották... ( Eddig nem volt ilyen gondom egyik résszel sem!

És bocsánat, hogy nem haladok megfelelő iramban, de mikor gyakorlat van, nem vagyok itthon...a melóhelyen kell aludni, és hulla vagyok...:/




2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak tudnak lenni, *.* és ahogy elhülyéskednek dolgokat, az valami csodálatos. :D Ezen két videó megnézése alatt elgondolkodtam hogy nagyon megviselő lehet hogy majdhogynem minden nap mennek másik városba. A 11. napi videón például este mennek. (vagy legalábbis én úgy láttam a végén.) Kényelmetlen lehet úgy kocsiban aludni. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszöntem szépen a részeket~~ ^^/
    Eunjung milyen madafaka gettó nézéssel mondja már, hogy "ne idegesíts" XDD
    meg Boramnak mi nyűgje van az 1. videóban mikor az asztalnál vannak? >< eskü nem tudok rájönni.
    amúgy tök jók ezek a videók, több előadó/banda is csinálhatna ilyeneket :DD

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...