Dir en Grey ~ Mushi magyar fordítás



( Mert van ez így...)

Nem tudok megnyílni,
Nem vagyok képes bízni senkiben sem.
Még a halovány, eltűnni készülő fényt sem látom.


Nem tudok megnyílni, ez az én gyengeségem, a múltam.
Nem kaphatom meg amit akarok, de ha mégis...
Elveszítem a kedvességet, mibe eddig kapaszkodtam.
A tipikus válasz: "Majd ha újjá születsz, ismét próbálkozhatsz."

A szívem lassan össze fog törni, így bezárva tartom.
Minden nap a könnyeim fojtogatnak, miközben szikrázóan mosolygok...
Tudom, nem szabad hinnem semmiben...
Ti, képmutatók már megöltetek.

A szívem lassan össze fog törni, így bezárva tartom.
A könnyek fojtogatnak, némán sikoltozom minden nap.
A szívem már nem képes hinni semmiben...
A saját szívem végzett velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...