S.H.E ~ Hereafter, Hereafter[ 後來後來] magyar fordítás




Az éjszakákon, miket együtt töltöttünk,
Sokat beszélgettünk, és együtt néztünk fel az égre...
Most már nem maradunk fenn egész éjjel,
Az idő egy szempillantás alatt elrepül


Régebben nem voltál hajlandó meghallgatni senki intelmeit,
Nagyon aggódtam érted,
Mérges voltam rád...
Sokkal később jöttem rá, hogy arra vársz, hogy letöröljem a könnyeid.
Az esetlen értetlenségem lassan én is kinőttem.

Kérlek kísérj életem további részében is.
Így még több csodás emléket hordozhatunk majd.
Mindegy mi történik, mindegy ki akarja megtörni ezt a csodát,
Az éltünk közösen folytatódik majd.

Üldözzük álmainkat, még ha akadályokba ütközünk is.
Nemsokára mi is belekapaszkodunk a szél szárnyába, és újabb vágyakat, álmokat találunk majd.

Nem gondoltunk arra, hogy az együtt töltött napok milyen értékesek,
Ez a sok kép egyre csak növekszik.
A fal tele van emlékekkel,
Ha csak rájuk pillantok, könnybe lábad a szemem.

Kérlek kísérj életem további részében is.
Így még több csodás emléket hordozhatunk majd.
Mindegy mi történik, mindegy ki akarja megtörni ezt a csodát,
Az éltünk közösen folytatódik majd.

Mintha csak tegnap találkoztunk volna...
Talán még vagy ezer évig is együtt maradunk!
Olyanok vagyunk, mint a közönség, így, ahogy egymást figyeljük.
Egyre kíváncsibbak leszünk, mi vár még ránk,

Kérlek, továbbra is légy a hiányzó felem,
Ahogy én is szeretném megőrizni a pillanatot, mikor szirmaid bontogatod.
A végtelen történet ránk vár...
Legyünk egymás mellett életünk további részében is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...