Nos akkor, egy kis "ÉN"

Én, és a rajzolás.

Nos, akkor most felteszek pár rajzot...igazából régebben is csináltam ilyesmit(mmint feltenni ide rajzokat).
Eredetileg nos...nem így rajzoltam. Mármint, jobban...úgy, hogy felvételt nyertem egy művészeti suliba, de bizonyos okok miatt, mégsem kezdhettem ott, ( mint tudjuk, így is több helyen végeztem el a középsulit) amit a mai napig is bánok. Ha mondhatok ilyet...nagyon sokat vesztettem a gyakorlottságomból, régebben napi szinten 2-3 komplett rajzot készítettem, de mikor kiderült, hogy nem mehetek az adott iskolába, kicsit...apránként feladtam ezt a hobbimat. De egy ideje ismét visszatért...és kb sírva vettem tudomásul, hogy sokat romlottam...nagyon sokat. Hát épp ezért kezdtem el, újra a napi rajzolást, mert nekem ez fontos. Ez is egy kifejezőeszköz, ráadásul örömömet is lelem benne. Aztán...pár hete észrevettem, hogy ismét kezdem rutinosabban forgatni a ceruzát, pedig több év telt el azóta, hogy tényleg, rendszeresen rajzoltam-festettem volna. Ekkor megpróbálkoztam pár...T-ara taggal is...XD Hááát...XD nem lettek fergetegesek, de remélem azért felismerhetőek...XD


Nos akkor lássunk pár firkát...


Hmmm hát asszem ennyi lenne, a többi még nem lenne elég "jó", hogy egyáltalán mutogassam.XD Na, de ez az én blogom lenne, vagy mi a szöszXD És még egy kis Ázsia is van benne, nem?:D:D

Hát, remélem felismerhető a 3 T-ara tagXD Hát, van még mit fejlődnöm...még ott sem tartok, ahol anno. De nem baj, nem baj...ez csak arra ösztönöz, hogy csináljam, és csináljam, amíg legalább annyira nem sikerülnek a rajzaim, mint régen:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...