Hát...ez most, így komoly?

Nos itt vagyok én, a számítógépzseni, akinek már másodszor kell szembe néznie ilyen...XD Nos érdekes jelenséggel. Vázolnám a helyzetet.XD

Első történés. Megpróbálok belépni...kéri a jelszavam a gép. Begépelem...

" Üdvözöljük" ---> Kis karika forog fél óráig.

" A profil nem tudott bejelentkezni." ---> Az agyvizem felforr.

Hát, ezt olyan kemény fél óráig próbálgattam... --> Ezek után szépen csökkentett módban próbáltam elindítani a gépet. ( 3 csökkentett mód lehetséges (VISTA), legalábbis nálam, először az elsővel próbálkoztam) Nos, mikor ez a csodás csökkentett mód belépett a jelszavammal, (ezek szerint tökre nem ez baja) észrevételeztem, hogy semmit sem tudok csinálni. Kiugrik egy kis ablak, hogy mi is ez a "csökkentett" mód, én pedig szépen tudomásul vettem, hogy hiába is próbálkoznék bármit helyre állítani, nem fog menni...MERT EZ CSÖKKENTETT MÓD. XD Tehát hiába próbálom követni az utasításokat, nem fognak menni. Hm, igen, ekkor már ténylegesen ideges lettem:D

Ezek után kinyomtam, és megpróbáltam a második csökk. módot, ez sem segített. No végre elérkezett a harmadik mód, aminél már volt internet. Nos, utána néztem a dolognak. Megpróbáltam visszaállítani a "felhasználói fiókomat"...(Nagy csodát ígért a leírás amit PONTOSAN követtem, majd ezek után csak annyit kellett tennem, hogy újraindulok, és bejelentkezek.) DE SEMMI változás:D
Hát, akkor kérem szépen, azt mondják az okosok, hogy csináljak másik " felhasználói fiókot, és másoljam be a cuccosokat a régiből, ami hibás...majd azt töröljem. De kérem...ezt nem tudom megtenni csökkentett módban...O.O Akkor ilyenkor mit tegyek?:D:D Érdekes, érdekes. Mondjuk hozzá tudok férni a dolgaimhoz így is, mindenhez ami a gépemen van, de ez akkor sem maradhat így...
nem is olyan régen lett megnézetve a gépem, és nekem per pill nincs megint X forintom. Hát, fogalmam sincs, fogalmam sincs mit csináljak....de mivel itt a küszöbön a záróvizsga stb, gyorsan kitalálok valamit.XD

3 megjegyzés:

  1. Nos...
    Az okosok jól mondták! De ha ez nem megy, van még egy lehetőséged!
    Csökkentett módban is be tudsz lépni a vezérlőpultba!
    Start->Vezérlőpult->Felügyeleti eszközök

    Itt találsz egy Számítógép kezelés nevű ikont! Ha abba belépsz, akkor ->

    Helyi felhasználók és csoportok->Felhasználók!
    Itt is létrehozhatsz új felhasználót! De ha esetleg nem engedi, kell hogy legyen egy Rendszergazda user. Alapból le van tiltva a fiók, de ha nyomsz rajta egy jobb egér gombot, ott ki tudod szedni a letiltva pipát!
    Szintén jobb egérgombbal tudsz jelszót hozzáadni! Egy újraindítás után pedig be tudsz lépni Rendszergazdaként, és azzal bármilyen új profilt létre tudsz hozni.

    FELTÉVE, HOGY VALÓBAN PROFILHIBÁVAL VAN DOLGOD!


    A másik lehetőséged (ha van VISTA telepítőlemezed), hogy berakod és elindítod arról a gépet. Némi töltögetés után felajálja a rendszer Javítás lehetőségét... már ha ő úgy gondolja, hogy kell!

    Ha esetleg így sem boldogulsz, telefonon esetleg még tudok segíteni.
    E-mailen ment a telefonszámom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen a kommentet, és a segítséget! Sajnos, mire hazaértem anyuék elvitték a gépet...amit ma kaptam vissza. Tényleg nagyon hálás vagyok a segítségedért, el se tudom mondani mennyire, és bocsánat ha úgy tűnt nem értékelem, mert nem válaszoltam! Email-ben is válaszolok, amint tudok!:)
      Tényleg köszönök mindent, de nem állt módomban visszaírni!:)

      Törlés
  2. Hát nincs mit, bár így nem sokat segítettem! :(

    Egyáltalán nem gondoltam olyasmira, hogy nem értékeled, sokkal inkább arra, hogy szegény gép úgy megdöglött, hogy már elkéstem a segítségnyújtással.

    A lényeg, hogy sikerült megoldani, és látom igyekszel behozni a lemaradást... :D

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...