Chiba Saeko ~ Sayonara Solitaire





Annyira szeretlek, mégis csak megbántalak...
Összezavarodtam.
A lelkem azért született, hogy felmelegítsem fagyos arcod.
Mindig ilyennek szeretnélek látni!

Annyira szeretlek, hogy meg sem tudok szólalni.
De hogy fogod így megérteni ez a sok szeretetet?
Ölelj szorosan...csak a te meleg szívedben bízok.
Holnaptól búcsút mondok az egyedüllétnek.

Olyan apró vagyok, így hiába adnám oda mindenem, nem lenne elég.
Ebben az apró kézben rejtegetek mindent, mit szeretnék neked adni.
Még itt vagyunk, hogy megpillantsuk a ragyogó fehér hajnalt.

Képes leszek átadni ezt neked, ki ilyen fontos vagy?
Fájdalmasan szorongatva a kezed, már látom az álmaim.
A szomorúság lassan eltűnik.
Búcsút mondok az egyedüllétnek.

Hisz nem vagyok többé egyedül...
A holnap életre kel, hol veled lehetek.

Itt vagy velem, te, kit ennyire szeretek.
Én melletted állok, és megvédelek.
Boldog vagyok, hogy megszülettem.
Így találkozhattam veled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...