T-ara interjú!

Nem olyan régen a lányok interjút adtak egy japán magazinnak.
A kérdésekre egyesével válaszolt minden egyes tag. :)


1. Kérdés: Kedvenc T-ara dal?
2. Kérdés: Férfi ideál?
3. Kérdés: Ideális randi?
4. Kérdés: Stílus, amit ki szeretnél próbálni?
5. Kérdés: Mit vettél utoljára?
6.  Kérdés: Karácsonyi tervek? ( BoRam & SoYeon)


EunJung:

1. Like the first time. Előtte soha nem látott hangzás, egy kis szexi koreográfiával, és a dalszöveg is szexi, ah egy lány énekli. Mikor a rap részem következett, egy kicsit egyedinek éreztem magam.
2. Mikor együtt sétálunk, és elbotlok, próbáljon megóvni.
3. Szeretnék sétálni a városban, kézen fogva. Majd a parkba is elmennék játszani.
4. Kicsit modern a stílusunk. Szeretnék kötött ruhákat, sapkát viselni, olyan lányos dolgokat.
5. Vettem magamnak egy sárga kabátot. És nemrég vettem egy kardigánt, és egy gyapjú kabátot.

SoYeon:

1. Sexy Love. Egy egy bemutató dal, amelyet mindenkinek a ki Japánban él, szerettünk volna megmutatni...és szeretik! Azt hiszem ez a hangzás mindenki érdeklődését felkelti!
2: Olyan valaki aki időt szakít rám, és szeret. Legyen felnőttes a viselkedése, olyan kire támaszkodhatok.
3: Séta a városban, egy sima, átlagos randi.
4: Valami kötött dolgot viselni, átlagos cipőket. Szeretnék egy kis szokatlan stílust, mégis lányosan akarok kinézni.
5: Egy gyűrűt vettem Japánban, egy kalapot.
6: A családommal szoktam lenni, így ebben az évben egy baráti összejövetelen veszek részt. SoYeon karácsonyi bulija néven:D Lesz zene, étel...én, és a barátaim:)

Jiyeon:

1. Bye Bye. Mialatt gyakoroltunk, ez volt az első dal amit megkaptunk. Boldog voltam, hogy felkerült az albumra.
2. A szorgos embereket kedvelem. Olyan valaki aki nem hagyna cserben.
3. Egy városi séta, és mozi.
4: Egy olyan stílus...nos, olyan ruha ami nem tapad rám:)Magassarkú helyett lapostalpú. Igen, ki akarom próbálni, hisz itt a tél.
5: nem nagyon érdekel a vásárlás. Az anyukám stílusa sokkal jobba z enyémnél :D . Ő vásárol nekem.

Qri

1. Like the first Time. Több mint egy hétig távol voltam, így nem ismertem a dalt. Mikor megjöttem meglepődtem. Rappelünk a dalban, és igazán büszke érzés töltött el, tényleg élveztem!
2. Valaki, akinek szép ( egészséges) a haja.
3. A parkba szeretnék menni.
4. Imádom a bundákat. Ezen a télen szeretnék egy bundát.
5. Hat pár cipőt vettem.

Areum

1. Sexy Love. A robot táncot imádom!
2. Egy szorgalmas, keményen dolgozó valaki, aki jól táncol.
3. Sima randi, finom ételekkel.:)
Areuuuuum!!! Én is ilyet akarok XD
4. Tudjátok, van az a film.." I love You, I love You not". Imádtam benne a ruhákat! De mondjuk...lehet, hogy nem illenek hozzám.
5. Egy kardigánt vettem.

Hyomin

1. Like a first Time. A dalszöveg, maga a dal, a ritmus...minden sexi! Imádom a hangulatát, és a koreo is sexi!
2. Valaki, akiben bízhatok, hmm aki sokat eszik reggelire!
3. Sokféle helyre szeretnék menni.
4. Sok mindent szeretnék kipróbálni, mintha csak kihívás lenne. Ebben az évben szeretném kipróbálni a francia elegáns stílust, de a hippit is!:) Szeretnék egy virágos szoknyát és bakancsot!:D
5. Egy bundát vettem, de még nem próbáltam ki. De ezen a télen sokat fogom hordani!

BoRam

1. Bye Bye. Mikor először hallottam, emlékszem... élveztem énekelni!
2. Egy szerethető férfi, akire egyből mondhatom, hogy tetszik.
3. A parkba szeretnék menni, és szeretnék "páros" ruhákat viselni!
( De édes <3)
4. Szeretném, ha a ruhatáramban mindenféle szín lenne! Régen nem voltam oda az ilyesmiért, de most valahogy szeretném ha rengeteg szín lenne a szekrényemben.
5. Rengeteg kötött cuccot vásároltam.
6. Szeretem a karácsonyt azokkal az emberekkel tölteni, akiket szeretek...miközben a húesést figyeljük.
( Hát...ez aranyos volt ^^:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...