E.Via & Trabler ~ Lie to me ~ magyar fordítás



( Annyit megjegyeznék, hogy ez egy nem mindennapi dal... a szövege igazán érdekes, és megnyerő. És mindenek előtt őszinte. A kedvenceim közé is került.)


Nem fogod tudni ki is vagyok,
Nincs szükséged a titkaimra,
Úgy figyelsz engem, mint egy bolond...
Hisz olyan remek lány vagy.

Mikor véletlenül összefutottunk, nem is gondolkodtam, csak kiszaladt a számon: Olyan csinos vagy!
Lehajtottad a fejed, és megszólalni sem tudtál, mint egy bolond.
A 100. együtt töltött napunk a születésnapodra esett...kimentettem magam, hazudva, hogy beteg voltam.
Sokszor hazudtam neked ilyesmiket...de hittél nekem, én pedig megkértem a kezed. 
Nem akartam egy öreg agglegénnyé válni.
Mikor a második gyermekünk világra jött, elvesztettem minden pénzem szerencsejátékon.
Hazudtam...azt állítva, kiraboltak.
Mikor 40 lettem, megcsaltalak egy nálad 10 évvel fiatalabb lánnyal.
Újra eladósodtam, mint mindig... te pedig takarítónőként robotoltál.

Nem fogod tudni ki is vagyok,
Nincs szükséged a titkaimra,
Úgy figyelsz engem, mint egy bolond...
Hisz olyan remek lány vagy.

Egyoldalú szerelem volt, míg egy nap össze nem futottunk.
Rám pillantottál, és azt mondtad, csinos vagyok.
Mikor elérkezett a 100. együtt töltött napunk, azt mondtad beteg vagy, szörnyen aggódtam.
Megkérted a kezem, én pedig elfogadtam.
Nagyon boldog vagyok, hogy veled élhetem az életem!
Boldogan fogunk élni!

Egy nap két gyermek anyukája lettem,
Te eljátszottad az összes pénzünket, és adósságot csináltál.
Azt hazudtad, kiraboltak...
De megkérdeztem, hogy lehet ez?

Mikor 40 éves lettem, megcsaltál engem...
Az adósságod miatt takarítónő lettem.
Így folytattam az életem,
Szerettem volna sírni, de nem voltam rá képes.

Nem fogod tudni ki is vagyok,
Nincs szükséged a titkaimra,
Úgy figyelsz engem, mint egy bolond...
Hisz olyan remek lány vagy.

Nem tudsz semmit...nem tudod.
Tudatlanul éled majd le az életed.
De kérlek értsd meg, a szívemben csak neked van hely.

Nem fogod tudni ki is vagyok,
Nincs szükséged a titkaimra,
Úgy figyelsz engem, mint egy bolond...
Hisz olyan remek lány vagy.

Lassan elragad a rák.
Sírsz, ahogy rám pillantasz.
Most mennem kell...de boldog vagyok.
Hisz elmondtad mennyire szeretsz.
Megbocsátottam az összes hazugságod.
Hisz képes vagyok rád mosolyogni, emiatt a szó miatt. ( szeretlek)

Az idő, mi megmaradt, veled fogom tölteni, kit szeretek.
Hisz a gyerekek is minket figyelnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...