EunJung Tények ~

Istenem! Hulla vagyok! Ma 4...igen, 4 vizsgám volt... Azt hittem nem élem túl a napot...tegnap szemhunyásnyit sem aludtam, annyit tanultam. És ma pedig zsong a fejem. El is vagyok maradva a fordításokkal is, szóval gomene~
Most pár érdekes EunJung infót hoztam:)


EunJung tények, és feltételezések:


I. Tények:


1. EunJung művészi alkat. Bár soha nem volt tagja egy művészeti klubnak sem, az egész életét rajzolással, és festéssel töltötte. Az osztálytársai mindig firkákat találtak a padján, néha festékes ruhában ment iskolába.Ő komolyan vette a szlogent: Hord bátran az egyéniséged. Büszkén hordta a saját maga kreált ruhákat, és mikor a barátai figyelmeztették, hogy mások gúnyolódnak rajta a háta mögött, úgy tett, mintha nem érdekelte volna a dolog.

2. A táncot nem igazán tartotta vonzónak, de miután az anyukája gyermekkorában rákényszerítette ( balett, jazz, tradicionális táncok) alapvető része lett az életének, és csatlakozott egy tánc csapathoz, és az iskolában végig táncolt.

3. Nagyon közel állt az apukájához, aki rengeteg dokumentumfilmet forgatott. Szörnyen sokat utazott, de mikor visszatért, mindig hozott valami ajándékot a lányának. Nagyon tehetségesnek tartották, és ezt EunJungnak is átadta, valamint a művészet szeretetét is tőle örökölte.

4. Mindig is gyorsan tanult, így sokan nem értették miért nem becsülik meg annyira, mint megérdemelné. Erre soha nem reagál, csak megrántja a vállát, és mosolyog.

5. A népszerűség nem igazán érdekli, egyszerűen jó barátokat akar, akikkel el lehet beszélgetni. A legjobb barátjának a féltestvérét vallja, de nem bánja hisz "mások úgy is furcsának találnak mindent amit csinálok, a művészetekben, az öltözködésemben, az ételekben amit eszek." A fiú pedig vele él, és már elfogadta ezeket a dolgokat.

6. EunJung ízlését igenis furcsának tartják, főleg az ételek terén. A kedvenc étele a Cherduckin( Nem tudom ez mit takar >.<). Igen, ez egy létező fogás, és amint az emberek megtudják mi is ez, csak összeráncolják a szemöldökük. Imádja a sült savanyúságot, a hideg csirkefalatokat vastagon megkenve mogyoróvajjal, és ezeket mind teljesen hétköznapinak gondolja. Észre sem veszi, hogy mások rosszul vannak attól, amit ő össze tud enni. De nem is nagyon érdekli.

7.Bár nem beszél róla gyakran, Eunjung egy romantikus, mesekönyvbe illő szerelemről álmodik. Egy fiúról, aki majd leveszi őt a lábáról. Az apukája és az anyukája tipikus egyetemi szerelmespár volt, kik diploma után megházasodtak, és boldogságban éltek, míg el nem váltak útjaik. EunJung is erre vágyik, szeretne összeházasodni az egyetemi, vagy középiskolás szerelmével, és boldogan élni, míg meg nem halnak. Sokszor figyelmezteti önmagát, hogy ne essen szerelembe könnyedén.

8. A tánc nagyon jól karban tartja az alakját, mégis gyakran korán kel, hogy fusson, vagy biciklizzen. Imád túrázni, szereti a friss levegőt, és szeretne minél több új helyet felfedezni.

10. EunJung leggyakoribb mondata: Ölelj meg!Mégis ő az első, aki átölel másokat. Nagyon fontosnak tartja az ilyen dolgokat.

11. EunJung feszült viszonyban áll édesanyával, több okból kifolyólag. Az egyik az, hogy sok mindent ráerőszakolt, még a lányos stílust is. Szerette volna, ha EunJung egy lett volna a népszerű lányok közül, ahogy ő volt annak idején a középiskolában, de EJ gyűlöli az ilyen dolgokat.

II. Titkok, feltételezések:


1. Mielőtt másodéves lett volna a középiskolában, balesetet szenvedett, és többek között eltörte a karját, ezért erős gyógyszereket kellett szednie. Az orvosok figyelmeztették az anyját, hogy függővé is válhat. tőle.Ekkor az édesanyja, gyógyulása után nem az iskolába küldte, hanem rehabra... hiába állította a lánya, hogy nincs semmi baja...később kiderült, hogy tényleg nem volt függő. Ez az eset is hozzájárult a távolodásukhoz.

2. EunJung azt állítja, hogy a lányok és a fiúk vonzzák. Nem állítja, hogy biszexuális, vagy leszbikus lenne, egyszerűen nem kategorizálja magát. Pontosan tisztában sincs azzal mit érez, hisz lánnyal még soha nem randizott, de soha nem kategorizálná magát.

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ez érdekes volt!

    EJ édes! Őt sokáig nem tudtam hová tenni. Nem ő a legjobb énekes a csapatban, és még csak nem is a legcsinosabb a szó "klasszikus értelmében".
    Nekem mégis Ő első pillanattól a kedvencem! Az összképe nagyon inspiráló.

    Hogy nem kategorizálná magát? XD Amikor a Like the first time klippjét először láttam, és megpillantottam abban a kék pulóverben a fiúsan rövidre nyírt hajjal, két dolog ugrott be róla.
    1. Hű de dögös!
    2. Dögös-dögös, de ilyen hajjal, stílussal sanszos, hogy a lányokat szereti. Úgy látszik a megérzés talán nem volt teljesen alaptalan.

    Nagyon kedvelem a fiús lányokat, és EJ ugyan azóta finomodott egy kicsit, de szerintem még mindig a legstílusosabb.

    VálaszTörlés
  2. Ja, el is felejtettem! Sok sikert a vizsgákhoz! Csak keményen, határozottam és nem lesz baj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, igen nekem is ő a kedvencem az első perctől kezdve, mondjuk én a Good Person-ban láttam meg. Engem a mosolya fogott meg. Tudod, számomra, olyan...őszintének tűnt. Nem láttam benne megjátszottságot.
      Szerintem sem a legszebb, nem is a legcsinosabb, viszont számomra a legelragadóbb. Számomra a T-ara az egyetlen banda, ahol minden tagot szeretek. Szégyen nem szégyen, de így van. Minden más bandában van olyan tag akit nem igazán kedvelek. De persze ez csak a személyes véleményem:D

      Én soha nem gondoltam arra, hogy esetleg a lányokat is szereti. De nem bánom:D Bár ez nem igazán megerősített infó, de lehetségesnek tartom a dolgot!

      Köszönöm a jókívánságokat:D Igyekszem megfelelni, már csak 3 van vissza, de azok gyilkosok lesznekXD Ki fogok feküdni egy hónapig, ha túl leszek mindenenXDXD

      Törlés
  3. Az tény, hogy ezzel a rövid hajjal sokkal szebb. De az, hogy lehet a lányokat is szereti? Á, egyre jobban tetszik nekem ez a leányzó! :DDD Nekem Soyeon az első, de én is úgy vagyok vele, hogy az egyetlen lány csapat, aki közül mindenkit szívből kedvelek. Még Areum-ot is. :)

    Viki, neked csak annyit üzenek: FIGHTING!!! :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm nekem mindenhogy szép, de igaz, ez a haj kiemeli a csinos kis pofiját *.*
      Igen, én is, még Areumot is megkedveltem, igazán különleges személyiségnek tűnik *.*

      Köszönöm, beleadok mindent:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...