S.E.S ~ Dreams Come True magyar fordítás



( Nosztalgia ^^)

Szeretném, hogy mostantól biztos lehetnék a szívemben,
Ahhoz, hogy szabadok lehessünk.

Furcsa, ahogy az álmok valóra válnak.
Szeretném, ha megvédenél,
Hisz ez az apró szerelem igazán fontossá vált nekem.
Furcsa amit irántad érzek...
Hisz, te vagy az én jövőm.

Várok, és a szerelmünkbe kapaszkodok.
Ez az első alkalom, hogy így érzek...
Ez az ígéretünk okozta meleg érzés.

Furcsa, ahogy az álmok valóra válnak.
Képes leszel megvédeni?
Remélem, hisz ez az apró szerelem fontossá vált számomra.
Furcsa amit irántad érzek.
Csak téged szeretlek...

Légy a kedvesem!
Én mindig veled leszek.
Boldog lehetek, hisz elcsendesítesz minden szomorkás dalt.
Te vagy az egyetlen akit ismerek...

Az álmok valóra válnak!
Képes leszel megvédeni?
Remélem, hisz ez az apró szerelem fontossá vált számomra.
Furcsa, amit irántad érzek...
Te vagy az én jövőm!

2 megjegyzés:

  1. 15 éve már, hogy berobbantak a lányok az I'm Your Girl című eposszal! :) Mégis ez a szám szerintem a legjobb tőlük. Hány csapat átdolgozta már... Még a T-ara is énekelte:

    http://www.youtube.com/watch?v=uWiwfIggq3o&hd=1

    Sőt, még az SNSD is:

    http://www.youtube.com/watch?v=GEFFllw_--w&hd=1

    Eugene pedig a mai napig ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen! :) A S.E.S. az egyik legenda a K-pop nagyjai közül. Milyen rég is volt már... Nagyon sajnálom, hogy eltűntek...Bár az igaz, hogy nem nyomtalanul! Hiszen a dalaik még mindig élnek! És remélem nem csak pár rajongó szívében:) Nagyon szeretem a K-pop kezdő sztárjait is, de a S.E.S közülük is nagy kedvencem! Remélem minden új rajongó is bele-bele néz majd a munkásságukba, és nem csak a "mai" sztárokat ismeri.:) Hisz akkor nem tudják miről maradnak le:)

      Á igen, nagyon szeretem a feldolgozásokat is belőle, (persze az igényes változatokat;))

      Eugene volt a kedvenced? Érdekes, én soha nem tudtam választani:D valahogy nekem olyanok voltak, (most isXD) mintha egy egész egységet alkotnának:D Tényleg nem tudok választani!:)

      És szerintem is ez a dal ( és ez az album) sikerült a legjobban;)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...