HwaYoung Rap magyar fordítás



Ennyire bizonytalan, fordításban még nem voltam. 
A szöveg nem nyerte el a tetszésem, már ha pontos voltam >.<


Hwayoung vagyok, a gyönyörű rapper!
Még ha százszor is bukom el, fel fogok állni!
Emelkedj fel! Fel a két ujjad a magasba!
Igazi divatőrült vagyok.
Az uralkodási készségeim, olyan könnyűek számomra, mintha csak vizet innék.
Én vagyok a főnök, a csúcson vagyok!
Nem megyek haza, nem állok meg!
Itt állok a színpadon!
Érezz!
Egy jóképű srác felé tartok!

Mondd csak hello, hello!
Ne ülj le! Hé, mi van?
A korona mely a fejemre termett, mos lehullik.
Gyerünk! Kifelé!

A rappem csak véletlenszerű, természetes. Nem tudsz tőle szabadulni.
Ahogy a leopárd sem szabadulhat a foltjaitól.
Dadada Nem csak egy lány vagyok!

2 megjegyzés:

  1. Most akkor olyan kemény, vagány rapper csaj stílusban beszólt az előző kiadójának, hogy "hiába csesztetek ki velem, akkor is itt vagyok" :D nekem egyből ez jött le :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :D Nekem is valami ilyen érzésem volt:D Főleg ennél a sornál: "A korona mely a fejemre termett, mos lehullik." Korona ---> Tiara XD

      Hát ki tudja, ki tudja:D Minden esetre sok sikert kívánok neki:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...