YUI ~ to Mother magyar fordítás



 Hisz, te magad mondtad
Könnyezve, fejed lehajtva..
Hogy nem hazudhatunk többé,
Nem leszünk képesek túljutni ezen.

Ez azért van, mert szeretném ha szeretnének...
Így folyamatosan csak mosolygok,
Mindegy mennyire fáj.

Képes voltam magamba zárni a fájdalmat,
De lehet, hogy csak én tettem ezt.
A kedvesség kegyetlen dolog, igaz?
Még ha el is rejt, a szíved összezavarodik.

Szeretnék mindig veled lenni,
De mostanában egyre több dolgot találok benned, amit gyűlölök.
Nagyon is hasonlítunk, igaz?
Az hiszem képes vagy ezt megérteni.

Talán képes leszek megváltozni,
Egy nap, ha megtalálom azt, kit képes leszek szeretni.

A boldogság nem ragyogó,
Olyan, mint egy varázslat.
De a gyűlölet...
Csak egy jelentéktelen félreértés...
Ne sírj!

Ez csak a sors! Képes vagyok megváltoztatni!
Ez kiáltottam, miközben elrohantam otthonról,
És egész éjszaka sírtam...

A padon, a kihat parkban,
Rád vártam, hogy elgyere értem.
A szomorúság lassan melegséggé válik,
Ahogy átölelsz.
A gyengédség, az amire ráleltünk,
Miközben egymás mellett álltunk.

Azt hiszem, ez a boldogság...
Hisz itt vagy nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...