NS Yoon-G ~ Reason To Become A Witch magyar fordítás


 ( Kész, imádomXD Az egyik legjobb dal az évbenXD)


Tudod, hogy ezzel vége?
Végeztem!
Ez nem a visszavágás,
Ez a visszatérésem!

Ne játszd a hülyét,
Ez már a negyedik szabályszegés, kiestél!
Nincs több esély...
Elegem van az átlátszó kifogásaidból.
Most mit teszel? Na mi van? Mi van?
Nem haragszom...
Csak kopj le, tűnj el, menj már!

Hát, nem hiszem, hogy felfogtad...
Már nem vagyok olyan ártatlan!
Miért változtál meg? Ez felejthetetlen.
Tényleg egy szemét vagy...

Gyűlöllek, elfeledlek! Gyűlöllek!
Csendet! Kopj le, kérlek add már fel!
Az ok, amiért ilyen boszorkány lettem,
Amiért ilyen rosszindulatú lettem,
Te voltál!

Nem tudsz még egyszer ugyanúgy átverni!
Fejezd be, nem foglak megsajnálni...
Nem csinálj úgy mintha sírnál...

Miért változtál meg? Felejthetetlen...
Tényleg egy szemét vagy...

Gyűlöllek, elfeledlek! Gyűlöllek!
Csendet! Kopj le, kérlek add már fel!
Az ok, amiért ilyen boszorkány lettem,
Amiért ilyen rosszindulatú lettem,
Te voltál!

Összetapostad a szerelmem, miközben rám nevettél.
Most pedig egy idióta szerelembe kapaszkodsz.
Az ok, amiért ilyen boszorkány lettem,
Az ok, amiért most megátkozlak...
Siess, és menekülj! Egy olyan lány vagyok, kinek van fegyvere ellened!

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyot ütött!

    Köszönöm a postot! Még nem hallottam ezt a számot, de éppen ideje volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,ha tetszett:) A lányzónak nagyon jó számai vannak, érdemes meghallgatni párat:):) ( Meg megtekinteni a nézettségszámlálót a videói alatt :/)

      Törlés
  2. Hooooooooyyy!! Ez aztán ám... hát igen. már rongyossá hallgattam xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D örülök ha tetszett(főleg mert koreai;)):D Az év egyik legjobb dala!

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...