AoA ~ Get Out magyar fordítás




Nincs szükségem rád! Kidoblak, ah ah
El akarok búcsúzni tőled!
Miért? Nélkülem egy átlagos srác vagy...
Ne játszd meg magad, nem akarok erről beszélni többet!

Elhitted, mikor azt mondtam, különbözöl a többi sráctól...
Tűnj el! Takarodj, takarodj, takarodj a szemem elől!
Elhittem, mikor azt mondtad elfoglalt vagy, vagy bármi más!
Tűnj el! Takarodj, takarodj, takarodj!
Te akartál játszani velem?

Hihetetlen! Oh, oh, oh
Ennyire idióta vagy? oh, oh, oh
Most mindennek vége!

Egy csinosabb lány mint én?
Egy édesebb lány mint én?
Soha nem fogsz ilyet találni még egyszer!
Elegem van belőled, te bolond!
Egy csinosabb lány mint én?
Egy édesebb lány mint én?
Vannak ilyen lányok, de egy sem lesz a tiéd!
Miért nem érted, te bolond...

Az elején még fontos voltam...
Szerettél, de most eleged van belőlem?
Tűnj el! Takarodj, takarodj, takarodj!
Ne hibáztass senkit, csak menj már!

Hihetetlen! Oh, oh, oh
Ennyire idióta vagy? oh, oh, oh
Most mindennek vége!

Egy csinosabb lány mint én?
Egy édesebb lány mint én?
Soha nem fogsz ilyet találni még egyszer!
Elegem van belőled, te bolond!
Egy csinosabb lány mint én?
Egy édesebb lány mint én?
Vannak ilyen lányok, de egy sem lesz a tiéd!
Miért nem érted, te bolond...

Te voltál, ki engem akart!
Én pedig az, ki elfogadott téged.
Elfogadtalak, te vesztes, és nem foglalkoztam a helyes srácokkal!
A tekinteted folyton magamon éreztem,
Nem volt más, aki képes lett volna szeretni téged...

Most már egyáltalán nem szeretlek...
Még ha térden állva is könyörögsz.

Egy férfi, ki jobb nálad...
Egy férfi, ki jobban néz ki, mint te!
Rengeteg ilyen srác van körülöttem!
Itt állnak előttem!
Nem szerettelek soha, egyszerűen engedtem a könyörgésednek, randiztunk.
Ne is gondolj rám...így még szánalmasabb leszel.
Miért nem érted, te bolond...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...