Ailee ~ Evening Sky magyar fordítás




Van egy szokásom...
Nem vagyok képes felnézni az éjszakai égre bizonyos napokon.
Gyűlölöm az érzést, miszerint mindenki elhagy...

A nap lassan alászáll, elhozva a holnapot.
De úgy tűnik, ez sem az lesz, mikor a napfény rám ragyog.

A szerelem ismét eljön, még ha el is hagysz.
Még ha fájdalmas is lesz az elválás.
Ez jelenik meg a gondolataimban, újra, és újra.

Kinevetem önmagam, "még, hogy szeretni valakit?"
De volt, hogy boldogságot éreztem...
Viszont most, mély sebet hagytál bennem.

Bármikor adtam oda a szívem...
Óvatos voltam, és a felét megtartottam.
Gyűlölöm az érzést... mikor odaadom az egész szívem, és a tulajdonos elhagy...

Ezt a felet nem adhatom senkinek!
Mert nem akarom, hogy ez a fél is összetörjön...

A szerelem ismét eljön, még ha el is hagysz.
Még ha fájdalmas is lesz az elválás.
Ez jelenik meg a gondolataimban, újra, és újra.

Kinevettem önmagam, "még, hogy szeretni valakit?"
De volt, hogy boldogságot éreztem...
Viszont most, mély sebet hagytál bennem.

Van helyem a gondolataid között?
Kíváncsi vagyok, így van-e.
Talán úgy érzel, mint én? Még ha csak egy kicsit is?
Rájöttem, hogy nem fogok tudni kitörölni mindent...
De a neved sem tudom kiejteni többé rossz érzések nélkül.

Valaki más fog ölelni, nem te.
És valaki más fog ölelni téged, nem én.
De az idő halad tovább...

A szavak, miket eddig nem mondtam ki,
Már kimondatlanok maradnak.
A szerelem, melyet nem tudtam átadni,
Már csak gondolat marad.
Talán bennem élsz tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...