T-ara Sexy Love ~ Végre!

I. Nos, tegnap hajnalban végre megpillanthattuk a négy videót, amit újonnan készítettek nekünk a lányaink.
Az első amiről szót szeretnék ejteni a Tánc verzió.
1. megjegyzés: SEMMI hasonlóságot nem látok a lányok, és az SNSD között. Kérlek nyissátok ki a szemeteket... Kérlek... Csak az SNSD-nek vannak aranyos ruháik? Csak az SNSD-nek van "láb tánca"? ( SISTAR?O.o) Csak az SNSD hordhat rózsaszín ruhákat? Ezeket mégis ki szabja meg? Félreértés ne essék, nagy SNSD fan is vagyok, de ezek a kommentek képesek voltak nagyon feldühíteni.
2. Imádom a táncot, és a ruháikat is.:D Nem számít mit mondanak mások, a T-ara megint egy slágert alkotott.
3. Szeretem ezt a "sexy and robot" táncot. Számomra ez igazán egyedi kombináció:)
4. Először nem tetszett a dal azon része ahol az a fura hanghatás van...XD ( Tudok fogalmazni..:D) Ahol robot táncolnak. De most már függő vagyok:D

II. Nos, a dorama verzió...először kicsit furcsának találtam, számomra egyszerre túl sok szálon futott a rövidke kis történet, amik ráadásul még meg voltak tűzdelve hirtelen felvillanó emlékképekkel. Igazából tetszett az elképzelés, és igazán jó történetnek találom, de túl gyors lefolyású volt. Elsőre kicsit siettetettnek véltem a dolgot. De annyit el kell mondanom, hogy mikor HyoMin meghalt... azért majdnem elsírtam magam.D Nem tehetek róla, érzelgős vagyok:D:D

III. Hmm a Day and Night klipje nem hozott semmi újdonságot, de ezzel nincs is probléma. ( Főleg helyszín terén stb.) Vegyes érzelmeim vannak a dallal kapcsolatban. Egyik felem felháborodott, a másik felem pedig egyet ért. Méghozzá...( mint gondolom mindenki sejti) Areum miatt. Első kérdésem az volt: Miért Areum...miért CSAK ő? De aztán végül...rájöttem, hogy szüksége van arra, hogy felfigyeljenek rá az emberek, ne csak a "T-ara új tagjának" nevezzék, hanem "Areum-nak, aki igazán tehetséges!"
Aztán a másik két lány... Nos Gavy NJ fan vagyok...de mindezek ellenére kicsit meghökkentett, hogy nem is pl három T-ara tag énekel, hanem más bandákból szednek össze tagokat? Kicsit később arra jutottam, hogy ez nem véletlen. Areum az egyetlen akit nem érintettek a pletykák, így értem a választást. A másik két lány igen tehetséges, így ezt a részét is értem. De ez a T-ara come back, nem? Végül...arra jutottam, hogy a T-ara a legnépszerűbb banda a cégnél, és így legalább osztozhatnak a többiekkel a rivaldafényen. Ez valószínűleg nem puszta kedvességből történt így... nyilván a T-ara számára is jót tett, hogy mások mellettük állnak, és a másik két lánynak is kedvező volt ez a helyzet.

IV. A negyedik klip pedig az úgy nevezett " hogy is készült" videó, ami inkább csak aranyos:) De élveztem.
Összességében nagyon tetszettek az mv-k, bár hibát is találtam. De mint mindig, próbálok elfogulatlan lenni:)
Ti mit gondoltok?









29 megjegyzés:

  1. Meghallgattam, egész jó, de nem tudom, még nem állt rá a fülem, szokni kell. De jó, tetszett, bár a Roly Poly volt eddig nekem a legjobb tőlük.
    Aztán elolvastam a dalszöveget is egy poszttal feljebb, hát, hadd ne mondjam ki jutott eszembe azonnal... xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából először nagyon-nagyon meglepőnek találtam ezt a furcsa hangzást...sőt mivel a bemutató teljesen más hangzásvilágot ígért, és emiatt mást is vártunk. De lényegében meglepő hatása volt rám, mert megszerettem...nekem ettől egy kicsit különleges lett:D
      Jajj te kis perverz...:D Gondolom mi jár a fejedben ^^XD

      Törlés
  2. Lehet, hogy meg fogtok lincselni, de nekem a sexy love nagy csalódás! Az első teaser után úgy vártam ezt az albumot mint hívők a messiást!

    A dalszöveggel semmi baj sincs, de miért kellett megváltoztatni a dögös electro-s hangzásvilágot erre a kacsatáncszerű mű szaxofonra?

    Már csak abban reménykedem, hogy a Teaser 1-es hangzásvilággal is megbújik egy másik verziójú Sexy Love az albumon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki sem fog meglincselni:) A te véleményed is pont olyan fontos, mint az enyém, vagy bárkié. Értem, hogy mire gondolsz, és először nekem is hasonló érzéseim voltak, az első bemutató miatt. De nálam ez megváltozott, kicsit érdekesebbnek tartom a dalt emiatt. Remélem ez nálad is így lesz majd, de ha nem hát nem:)
      Egyébként, igen, úgy tudom, lesz egy olyan változata a dalnak, de nem vagyok biztos benne:)

      Törlés
    2. Biztosan hallgatni fogom a számot, mert nagyon szeretem a lányok zenéjét, és a már említett részen kívül nincs vele nagy baj. De azért örülnék annak az emlegetett hangzásvilágú verziónak!

      Meg persze a Don't leave japán verzióját is várom.
      A klippek közül is mindegyik tetszik, főleg mert ebben végre EunJung is helyet kapott a drama verzióban is.


      Törlés
    3. Én vagy hülye vagyok, vagy nem tudom, de most, hogy mondtad, hogy várod a Don't leave japán verzióját...Én úgy tudom, hogy a Day by Day-nek is lesz, meg a We were in love-nak is. Vagy tévedek? Na mindegy, én is várom a japán visszatérést:) De örülnék, ha "eredeti" japán dallal is előrukkolnának:)

      És örülök, hogy a csalódásod ellenére hallgatni fogod a dalt:)

      Törlés
  3. Nekem tetszik mind a két új szám, bár egy keményebb elektro hangzás nekem is jobban bejött volna. Úgy látszik nem mernek egy "európai" stílusú dance számot kihozni Koreában. Na majd úgy is agyon mixelik, lesz ez pörgősebb is! :D

    Dráma verzió sem volt rossz, bár sejteni lehetett mi lesz. Daniből Eunjung, ez nagy húzás volt! :) Csak kár hogy hirtelen lett vége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dráma verzióban EunJung a kedvencem:D Tényleg...először nem is gondoltam ilyesmire...mármint h Dani "felnőtt" énje lesz majd EJ. De egy dolog szúrta a szemem. Most nem tudom jól láttam-e, de jó sok év eltelt, és JiYeon ugyanazt a ruhát hordta? XD Bocs, bocs tudom szőrszálhasogató vagyok:D

      Igen, tényleg olyan hangzást vártam én is, de ha minden igaz, akkor lesz egy olyan verzió a lemezen:D Legalábbis remélem:)

      Törlés
    2. Jól láttad, ugyan az, csak kicsit változtattak rajta.(Kevesebb lánc):) Meg egyszer nem piros a felsője. De az az első részben van. xd

      Törlés
  4. uh nagyon jó lett szetm mind a 2 :) még a kis film is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet:) És amint láttam te vagy az első akit mind két dal elvarázsolt:) Most már a japán visszatérést várom nagyon *.*

      Törlés
    2. Nm :) azt én is várom :) :D

      Törlés
  5. hmm a Sexy Love nálam teljesen elfogadható, mikor átmennek mikrobi hangba azt még szoknom kell de ha a roly poly-t is megszerettem akkor ez semmiség :DD
    a másik szám hááááát nem anyiraaaaaa tetszik~ viszont eszembe juttatta 1 másik számukat amelyiknek nem tudom mi a neve úgyhogy Sexy Love-ot hallgatva ezen fogok gondolkozni :"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohohó! Mégis sikerült megszeretni a csillámpóni Roly Poly-t?:D:D Hála Istennek:D Az is egy függőséget okozó szám, vigyázz vele:D

      Törlés
    2. Csillámpóni Roly poly ?:D Xdd Kiráály:D tök tetszik ez a név xd

      Törlés
    3. Haukker, -a következő világsztár- barátunk alkotta, illetve alkalmazta először ezt a kifejezést a Roly Poly-ra, de esküszöm levédetem:D Én is nagyon találónak gondolom, azóta is használom:D Csillámpóni fan vagyok >.<XD

      Törlés
    4. Én mondtam? :o húú de király vagyok XD
      de már kezd derengeni, mint ha tényleg mondtam volna valami ilyesmit :DD

      Törlés
    5. Igen, te voltál, de önkényesen alkalmazni fogom a kifejezést >.< XDXD

      Törlés
  6. Üdv!A dráma verzó nagyon megkapó.Teljesen érthető a történet.Szerintem irtó jól megoldották a hirtelen bevágott múltidéző felvillanásokkal(Még sok ilyet!!!).Eun Jung<3.
    A Day and Night videó egyébként nem csak Areum bemutatására szolgál.Ebben debütál Shannon Williams,a CCM egyik új sztárjelöltje is.Még elég fiatal,de máris nagy reményeket fűznek hozzá.Korábban feltűnt már a Star King című műsorban.Az angol név onnan,hogy nagy-britanniában született angol apa és koreai anya gyermekeként.

    mistermoon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm a kommentet!:) Igen, hallottam róla, de nem igazán figyeltem rá. ( összeszégyelltem magam >.<) De mostantól odafigyelek erre a lányra is. Nagyon sok jót írtak róla, szóval figyelemmel kísérem majd:)
      Örülök,hogy tetszett a dráma verzió:) ( mint mondtam nekem először furcsa volt, de szeretem:D)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik mindegyik klip /szám :) Dráma ver.-ben nagyon tetszett amikor EJ unnienak leesik h nem is Hyomin unnieval volt egész végig:) DJ Soyeon brutális volt a kis gonosz.... Jiyeonnal együtt >< T-ARA LOVE 4ever ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DJ Soyeon nálam mindent vitt!!! <3 :DDD

      Törlés
    2. XD Igen az volt az egyik legjobb pillanat a mini dorama-ban:D Imádom ahogy EunJung játszik, szerintem nagyon tehetséges *.* Remélem még láthatjuk filmekben is, a játékát kiválónak tartom. DJ SoYeon pedig:D Imádtam a pillanatot, mikor felnyomta a hangot:D Kis dögök mind a ketten:D Mondjuk nekem a kedvenc részem az volt, mikor EunJung JiYeon után ment aki közben már Hyomin-nal volt elfoglalva, és belépett a "csatába" ^^
      És igen, T-ara 4ever! <3

      Törlés
    3. Óh igen az is jó volt xd meg amikor EJ keresi a kardot aztán Jiyeonnie meg rátámad és akk felette kardoznak egyett xdd

      Törlés
    4. És tényleg! Azt is nagyon szerettem:D Na jó...valljuk be, az egész jó volt:D:DD

      Törlés
  8. Sziasztok. Én még nem hiszek a szememnek, hogy ennyi magyar T-ara fan egy helyen. o.O
    Eddig csak ázsiaiakkal tudtam megosztani imádatom tárgyát xDD

    Manami, nagyon jó az oldal. :3

    A klipekkel kapcsolatban : Én már tűkön ültem egy ideje, mikor megláttam h felkerült youtube-ra... hát idézőjelbe majd kiugrottam a bugyimból x'D
    Szerintem a Sexy Love nem lett rossz. Talán elsőre furcsa, de úgy tizedszerre már ugyanúgy énekli az ember mint a többit. :P A Day by Day melódikusabb volt, ez inkább ritmikus. A nyugatias hangzásra visszatérve, én nem szeretném ha a T-arából 2ne1 lenne.. Szerintem teljesen jó a saját kis stílusuk. A legnagyobb rajongótáboruk Ázsiába van. A dráma folytatásában nem lepődtem nagyon meg, hiszen ugyanez a trükk már volt a Cry, cry - Lovey Dovey sztorinál. Itt Daniból lett Eunjung, ott meg Jiyeonból Hwayoung, csak másképp. Rengeteget dolgoztak a klipen mint láttuk, és szerintem kielégíti az igényeinket. Hibát lehet találni egy hollywoodi filmben is. Nem ügy. Én imádom őket, kivétel nélkül, s feltétel nélkül. *-* T-ara Fighting !!! (L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Üdv itt:D Először is, köszönöm a kommentet!:) Másodszor... én is meglepődtem, hogy mennyien vagyunk, mert nem sok embert ismertem - a családomon kívül- aki szeretné a T-ara-t. Ha rajongója is valamelyik K-pop bandának, akkor az általában az SNSD vagy 2NE1. Szóval...velünk megoszthatod imádatod, hidd el mi is élvezni fogjuk:D:D
      A dicséretet pedig köszönöm, még van miben fejlődnöm, de köszönöm szépen.

      Nos a klipel kapcsolatban::D Igen, nekem is csak elsőre volt furcsa - pláne, hogy mást vártam- de már immádom >.< az egyik kedvencem lett:D Nekem nincs problémám a dal " furcsaságával", ettől számomra különleges:D
      Öhm igen, mikor meghalt Hyomin, és Jiyeon is...kicsit nekem Lovey Dovey érzésem volt:D De azért majdnem bőgtem -.-XD Igaz, hogy először is volt ilyen "átalakulás", csak naaa:D:D AKkor sem számítottam rá:D Azt hittem EunJung egy különálló személy lesz, vagy valami ilyesmi:D
      És így van! Imádjuk a lányokat:D Fighting:D
      örülök, hogy ide tévedtél, ha kedved van, maradj:):P

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...