- Úgy szeretnék élni, szóval....aszerint, aki igazán vagyok, és ezért hajlandó vagyok bármit megtenni!

- [...]Így gondolom. Ha néha félelmet is érzel, az nem a gyávaság jele. Inkább azé, hogy még nem készültél fel.De csak rajtad múlik mennyi időt szánsz a felkészülésre.Ha nagyon akarod, bármit megtehetsz.
- Én akarok lenni a példa arra, akiből bárki lehet.De!Ebben nem nagy dolgok rejlenek, nem hőstettek meg ilyenek ...[...]csak az,h rossz helyre születtem. De ennek ellenére harcolok, hogy az életem jobb legyen!
- Az, hogy hová születtél nem hátrány. Nézd egy kicsit más szemszögből, és hidd el máris egy másik oldalt pillantasz meg. Nem hátrány, sőt, egy kis löket is lehet. Valami, ami igazán erőt adhat.
[...]te ezek ellenére is küzdesz...ha ez nem bátorság, akkor mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...