T-ara ~ Mirage



A lányok visszatérését ismét eltolták egy nappal. A Mirage 30-án fog megjelenni, ( ez ugye a Day by Day átdolgozott verziója) és két dalt fognak előadni , népszerűsíteni róla, a Sexy Love, és a Day and Night című szerzeményeket. A Sexy Love egy pörgős dance/ electro szám, míg a Day and Night egy ballada, melynek Cho Young Su az alkotója.

Közben ugye pletyka keringett a közeledő japán visszatérésről is. Ha jól tudom, a Day by Day, és a We were in love is megtalálható lesz majd az albumon, ahol EunJung baby kapja HwaYoung részét. ^^
Már alig várom!



 És persze a közelgő koncertekre is készül a T-ara.



És, ha jól tudom trend lesz Twitteren visszatérésük napján.


8 megjegyzés:

  1. Eunjung baby,mi??:D ... am ennyire azért sztem nem kell félniük h mindig átteszik a dátumot..a rajongók úgyis szeretni fogják ...a ******&@# anti Queen/T-ara kapja be és ha nem tetszik akk nem ..és nem kell fenyegetőzni..^^ T-ara Love = Sexy/beautifl-girls Love :))

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj h rosszul fogalmaztam!!!! Nem a te fenyegetőzésed hanem az Anti T-araé ! Még1x ne hari :((

    VálaszTörlés
  3. Én? Dehogy haragszom:D:D Nem szoktam én haragudni semmiért:D:D Csak akkor hirtelen nem értettem mi van:D De nem haragudtam, nem is gondoltam ilyesmire:D:D Nem kell bocsánatot kérni meg semmi ilyesmi:D

    VálaszTörlés
  4. De biztos h ma lesz nem 3-án?? VAgy aaz csak a Sexy Love Dance versioja lesz 3-án??Remélem *o*

    VálaszTörlés
  5. 3-án jelenik meg, de ma az új Teaser ami kijött hatalmas!!! Nekem nagyon tetszik! Visszatérés a MCountdown-ba már biztos!:D
    T-ARA FIGHTING!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszett de már megjelentek a komikba h SNSD-Gee copy... -.-' Sztem meg Wanna Playes mert is 'robotolnak' mondjuk ott csak egy kicsit ...na mind1...Nagyon jól áll Qrinek ez a Zöld rövidhaj egyszerűen gyönyörő*-* Akk Areum szőke haja ahww *o* + a végén ~ Oh sexy eyes,Sexy nose,Sexy mouth Don't you Know (......)Sexy ~ :DDLényeg : Nekem nagyon tetszett ^^ A lányok eszméletlen szépek és ügyesek :) T-ARA FIGHTING ^^

      Törlés
  6. Á... egy napig nem vagyok normálisan gépközelben -.-" Megnéztem a bemutatót, és valami fantasztikus volt! De komolyan:) Legalább most már biztosan tudhatjuk, hogy mikor van a Come Back!:)
    Gee másolat? Mégis miben?:D:D Abban, hogy a klip elején az SNSD lányok próbababák? Bocs, de ezen röhögnöm kell:D Mondjuk ez a rivalizálás mindig meg volt, szóval no comment:D Jajj Qri... Láttátok mennyire vékony? O.o Szerintem sokat fogyott... ( aggódik, aggódik...>.<)
    A dal biztos, hogy nagyon jó lesz, én már alig várom:D
    Mellesleg Areum szőke haja...nekem nem tetszik >.< Még... Aztán lehet, h megszeretem vele...:D Nekem furcsa volt. Mondjuk a debüt előtti világos haja nagyon tetszett, de ez nekem már túúl világos:D nem tudom miért...:D
    De annyi a lényeg, hogy alig várom, hogy visszatérjenek:D Sexy Love~ Sexy T-ara Jjang!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akik írogatták h SNSD - Gee SNSD - Visual Dream (-.-')azonnal leoltottam őket a nagy angol tudásommal + a google fordító segítségével !!Xdd Am én nem vettem észre h Qri fogyott volna:O Csak azt h milyen gyönyörű rövid hajjal *-* múltkor azon gondolkoztam h eddig már szinte minenkinek volt rövid haja csak Qrinek nem (a Cry Cry nem számít xd)és Hopp Zöld rövidhaj LOL :DDD A sexy Love nekem már akk tetszett amikor mutattak egy részletet a Star Life izéből :DD Már ott nagyon tetszett *o*

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...