Alice Nine ~ Gallows


A dal

Imádtam fordítani... már nagyon rég készen van... azt sem tudom miért nem tettem fel..

.
Nem álmodhatsz a holnapról, amit még nem is láttál!
Nyújts a kezed a fény felé, mit nem érhetsz el...
És meg fogod érteni, hogy elindulni nem elég!

A kívánságok nem jelentenek semmit.
Ahelyett, hogy a csodákra vársz, tégy valamit!

Csak keresed a válaszokat, miért van
Hogy ragyogó álmaid elkérhetetlenek...
De attól, hogy azt mondod: Egy lépéssel közelebb kerültem a halálhoz...
Semmi sem fog változni, a virágok továbbra is nyílni fognak...
Gyere, és nevess a végzeten!

Fenn a kék égen, az angyalok játszanak velünk.
Még emlékszem a napra, mikor a fény rám ragyogott,
nem láttam színeket, egyszerűen rohanni kezdtem.

A tragédiákban nem kell a választ keresned.
Ahelyett, hogy vársz míg az elképzeléseid valóra válnak,
Tégy valamit!

Mikor erre ráébredsz, és egyedül sírsz majd...
Vannak dolgok,mik rád várnak!
Még, ha el is zárkózol, vagy darabokra hullasz...
Hidd el, van értelme a harcnak!

Ne törődj az idő múlásával,
A könnyek majd elmúlnak...
Ez olyan, mint látni mások megtört szívét.

A kívánságok nem jelentenek semmit.
Ahelyett, hogy a csodákra vársz, tégy valamit!

Csak keresed a válaszokat, miért van
Hogy ragyogó álmaid elkérhetetlenek...
De attól, hogy azt mondod: Egy lépéssel közelebb kerültem a halálhoz...
Semmi sem fog változni, a virágok továbbra is nyílni fognak...
Gyere, és nevess a végzeten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...