Wonder Girls & Akon



Nos,  csodás lányaink visszatértek, méghozzá egy igencsak sikergyanús dallal, amiben közreműködik Akon is. Szerintem maga a dal jó, kifejezetten egy "amcsi pop sláger". Tetszik is, csak valami furcsa. Tényleg remélem, hogy ezzel befutna majd! Megérdemlik, és a világnak is tudomást kell végre vennie erről a fertőző, világméreteket öltő vírusról, amit K-popnak hívnak.
Nagyon szorítok, hogy ezzel végre sikerüljön eredményeket is elérni!
A klip pedig... nekem egyáltalán nem tetszik, egyetlen felüdítő pillanat az volt, mikor JYP megjelent benne^^ Akkor elnevettem magam. Szerintem a cél egy top dal elkészítése volt, de közben valahogy...bele akarták csempészni a K-popot is a dologba. A ruhák kiborítottak, és az egész egy kicsit erőltetettnek tűnt számomra.
Maga a szám tényleg tetszik, és szurkolok, hogy siker legyen. De sajnos nem fűzök hozzá sok reményt.
És félreértés ne essék, szeretem a W.G-t!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...