ChiChi ~ Love is energy magyar fordítás



Imádom ezt a dalt! Éjjel nappal tudnám hallgatni..:):) Tényleg nyári sláger!



Nem bírok tovább várni!
Folyton a telefonom lesem.
Egy percet se tudok várni!
Csak rád gondolok!
Azokra a szemekre...mik nem veszik észre mit érzek.
Megőrülök!

Nyilvánvaló, hogy te tetted ezt velem!
Hol keresel?
Kifejezéstelen arcoddal nézel, nem válaszolsz.
De még mindig...te vagy az energiám.
Az én csodálatos...lélegzetelállító energiám!
Nem is sejted, hogy te vagy a férfi, ki meg fog védeni életem hátralévő részében.

A szerelem ad erőt. A szerelem ad erőt!
A szerelem ad erőt a szívemnek.
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Igaz szerelem után vágyódom.
Senki sem pótolhat téged!
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Érezd a szívem.

Még ha gondoltam is a szakításra...
Te vagy az első szerelmem.
Elvarázsoltál a szavaiddal.
Hazudj nekem... eddig is hazudtál.
Mikor szükségem van rád, elnémulsz.
Nem is értem, miért vágyom rád minden nap.
Egyszerűen akarlak.
Gyere ide, gyere ide!
Megőrültem a szerelem miatt.

A szerelem ad erőt. A szerelem ad erőt!
A szerelem ad erőt a szívemnek.
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Igaz szerelem után vágyódom.
Senki sem pótolhat téged!
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Érezd a szívem.

Jobb ha megérted, és én pedig tovább lépek.
Érzed?
Megcsinálom, megcsinálom.
Jobb ha megérted, én pedig tovább lépek.
Nos? Akkor mit teszel majd?
Hé! Változtass a ritmuson!

A szerelem ad erőt. A szerelem ad erőt!
Oh, Isten majd megbocsájt!
Nézz rám! Kérlek mondd, hogy ez nem hazugság!
A szerelem ad erőt. A szerelem ad erőt!
Oh, Isten majd megbocsájt!
Nézz rám! Kérlek mondd, hogy ez nem hazugság!

A szerelem ad erőt. A szerelem ad erőt!
A szerelem ad erőt a szívemnek.
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Igaz szerelem után vágyódom.
Most megnyitom a szívem!
A szerelem erő, te vagy az erő.
A szerelem ad erőt a szívemnek.
Érezd a szívem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...