BoA ~ The Shadow magyar fordítás



Ez az amit úgy hívok... tökéletes magány.





Az árnyék...
Ugyanúgy néz ki mint én... engem követ...
Szeretnék elrejtőzni, de nem tudok hová menekülni.
Mindenki azt hiszi ismer... de ez csak a felszín.
Egy maszkot viselek... mögötte van igazi arcom.
Láttad a könnyeimet?Láttad?
Láttad a szomorúságom? Láttad?
Átéltem a fájdalmat, de újra felálltam...
Abban a pillanatban úgy éreztem... eljött a vég.

Az árnyék követ, engem figyel.
A tekinteted, a szemeid.... minden szinte jéggé fagyaszt.
Az árnyék átölel engem, megvéd.
Az alakod, a létezésed ténye...
Ezek tartanak életben.

Mikor a fények rám ragyognak... vele táncolok.
Az összes kifejezésem érted van.
Mikor a sötétség csapdájába estem... körülölelted a testem.
Lassan egyé váltunk, és új kezdet elé néztünk.

Az árnyék követ, engem figyel.
A tekinteted, a szemeid.... minden szinte jéggé fagyaszt.
Az árnyék átölel engem, megvéd.
Az alakod, a létezésed ténye...
Ezek tartanak életben.

Ahogy én változtam, úgy változtál te is.
A természetes változások próbára tettek, és elbuktattak.
Mikor apránként rájöttem mi is történt...
Már nem akartam elfeledni az árnyékot.
Szerettem volna, ha örökké vigyáz rám...

Engem figyelsz majd, meg fogsz védeni...
Bárhol is vagyok... veled vagyok...
Ahogy a tükörhöz beszélek...
Rád gondolok, és ez erőt ad.
A fény, és a mozdulatok...
A hangok, melyek segítettek újra talpra állni.

Az árnyék követ, engem figyel.
A tekinteted, a szemeid.... minden mosolyra fakaszt.
Az árnyék ...most csak ő van mellettem..
Meg foglak védeni..
Miközben egy újabb árnyék növekszik bennem....

2 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...