BoA ~ Only One [ 7. Album]

Ma jelent meg BoA hetedik koreai nagylemeze. Már az Only One bemutatójakor tudtam, hogy valami csodálatos van készülőben. ( Félretéve azt a tényt, hogy alapvetően csodálatosnak tartom BoA-t.)
De...mikor meghallgattam... egyszerűen nem jutottam szóhoz. Mint tudjuk, ő maga írta, és szerezte a dalokat... Ez tökéletesen érződik rajtuk. Szerintem az első gondolat, ami megfordult a fejemben( főleg két bizonyos dal hallatán), hogy "Mennyire őszinte". Ez már a Hurricane Venus után is feltűnt, de most teljesen elbűvölt. Egyszerűen olyan édes keserű összképem alakult ki az albumról, amit egyelőre semmi más nem fog tudni felülmúlni. Összehasonlíthatatlanul magasabb szinten áll ez a lány, és az alkotásai, mint az átlag. Nem azt mondom, hogy minden dala top 10-es, de egy olyan érzést adott...amit eddig nagyon kevesen voltak képesek. Őszintén... olyan szövegeket írt, amelyek nem csak hogy értelmesek... hanem fájdalmasan igazak, és magával ragadóak.

Lássuk akkor:


1. Only One




2. Shadow




3. Hope ( Véleményem szerint az egyik leggyönyörűbb dal)




4. Not Over You





5. The Top





6. MayDay,MayDay ( Személyes kedvenc)



7. Only Dream





És akkor a fotói az albumhoz:







2 megjegyzés:

  1. Na, mivel ez az official BoA album poszt ezért ide írok véleményt. Letöltöttem, meghallgattam.
    Kicsit csalódott voltam, mert tulajdonképpen csak 7 szám van az albumon, már megszoktam a 10-12-t mindenkitől, de legalább az kárpótol, hogy mindegyik elég jóra sikerült.

    Ami a legkevésbé tetszik, az a The Shadow. Nekem kicsit olyan átlagos zene, legalább is első hallgatásra.

    A többi pedig mind nagyon jó. .D
    Nem is tudom megmondani, melyik tetszik a legjobban, mert mindegyikben van valami, ami megtetszett. Még a duettben is, pedig nem szeretem az ilyen rapes dolgokat, de egész jó lett az is.

    A Hope és a Not Over U fenomenálisak, bár utóbbiban van az elején egy rész, ami túlzottan 'zavaros' lett és az nem igazán jön be, de amúgy az is nagyon jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is kicsit kevés volt, főleg mivel imádom őt. Nos ez azzal magyarázható... hogy meglepően nehéz egyszerre három országba dalokat gyártani, és mellette műsorokat vezetni.
      És mivel ő készített minden dalt, ezért ehhez kicsit több idő kellett.

      Nekem minden egyes dal nagyon tetszett. Mind egyedi és mégis egy egészet alkot. Valahogy egyetlen érzés köti össze őket. Nem csak a szövegek...a dalok sorrendje... minden. Úgy érzem minden kis szónak jelentése van, semmi sem véletlen. És mint mondtam, felém olyan fokú őszinteség sugárzott, amit nagyon ritkán érzek. Ez alól talán YUI dalai kivételek. Nem most kezdett el dalszövegeket írni, de ehhez is érni kell... és valós érzelmek kellenek hozzá.

      A Hope és a Mayday számomra egyszerűen csodálatosak, ki sem tudom fejezni mennyire magával ragadtak.
      Mindegyik dalnak kifejezetten mély jelentése van, és szerintem ezek közül a legfontosabb a Shadow. Én így érzem.
      De mindegyiket szeretem..egész nap ez járt a fejemben..D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...