T-ara

Legyen egy kis jókedv~ Holnap Zh... XD És most úgy érzem, kell egy kis erő, és vidámság:D Szóval jöhet T-ara! Méghozzá élő!;)

Ezt imádom, főleg EunJung miatt( mi sem természetesebb...:D) De Qri...Qri...:D Hát imádom azt a lányt:D Ő, most veszem észre... itt is Ő kezd ✪ܫ✪



Na ezt az élőt érdemes megnézni! ( és elgondolkodni!) Már nem is tudom mióta mondogatom, h nem a lányok hangjával van itt gond... Itt azokkal, akik ezt kitalálták... EunJung és HyoMin még" úgy ahogy"( de nagyon... finoman megfogalmazva...) képesek kicsikarni magukból ilyen vékonyka kis egér hangokat, de... a többiek? Qri és BoRam kapja a legtöbb kritikát, hogy nincs hangjuk... de könyörgöm! Ember nincs, aki ezeket kiénekli! Vegyük SoYeon-t! Neki tényleg, elismerten jó hangja van...de nem ilyen! Jó lenne, ha olyat írnának ami a hangszínükhöz illik... Mert ez valami hihetetlenül... embertelen... aztán meg csodálkoznak, ha azt mondják, hogy nincs hangjuk? Most nem azért, de az az idióta főnökük is, kijelenti h "akinek nincs tehetsége, azt le fogják cserélni, meg nem kap sort" Hát, de most... nem ő az aki dönt dalügyben is? ( Ezek szerint igen...) Akkor esetleg kicsit változtasson már a saját hozzáállásán...és jó lenne ha a hangszínükre írnák a dalokat...) mert miatta kerülnek a lányok megalázó helyzetbe, miatta szólják meg őket. Ő pedig szintén őket bűnteti... Hát, hol itt az értelem? " 30 éves tapasztalata van " Akkor eleve nem kellett volna olyat felvenni, aki nem tehetséges... Szerintem nem tudja miről beszél... És nem azt mondom, hogy én elvezetnék egy céget... de szerintem... valamit rosszul csinál...
Nah, szóval itt ez az élő, amiben BoRam, a cuki kis csöppség hangját is hallani~



Aztán tessék ezt megnézni... de ÉRDEKES.... Valahogy mindenki énekel.... Különös figyelmet fordítva BoRam-ra, és Qri-re! Akkor, hogy is van ez?


Ezután itt a dal ami miatt beleszerettem a T-ara lányokba ✪ܫ✪ Lies! A debütáló daluk:) Hát, a Good Person is csodás( És ugye az volt a legelső...de hát a két lány akkor kilépett...), de akkor még vártam, mi lesz a folytatás:) És milyen érdekes, h itt énekelnek? Nemdebár?HyoMin, és EunJung rapje pedig...:) csodás:D Emlékszem, akkor még meg is lepődtem, hogy " most tényleg?". Aztán... élőben is "tényleg" volt:D


Itt pedig a Good Person live~~ BoRam semmit sem változott O.o :D Olyan mint régen:) HyoMin csinos, de kicsit talán visszafogottabb, SoYeon haja valami förtelem... szerintem nagyon jól áll neki a vörös, de mik ezek az öregasszony csavarok, vagy mik is ezek... JiYeon olyan furcsa ezzel a hajjalO.o Akkoriban fel sem tűnt, hisz ez volt amivel elfogadtam, de így visszagondolva... a mostani haja iszonyatosan szép, és nagyon csinos vele! Bűn volt eltakarni az arcát ezzel a "valamivel". EunJung pedig...:) Hát imádom:) Őt szeretem rövid hajjal, hosszú hajjal, mindenhogy:) És akkor.. itt jön a "vita". Rengetegszer olvastam, pl ezzel a dallal is kapcsolatban, h kinek van jobb hangja. HyoMin-nak, SoYeon-nak, Vagy EunJung-nak... Hát, szerintem SoYeon... ( Pedig mint már ezerszer mondtam, EunJung a "szerelmem"XD) mégpedig azért, mert neki van a legnagyobb kontrollja a hangja felett... De a másik két lány is rettentő sokat fejlődött az évek alatt( Csak... EunJung lehetőséget nem kap a bizonyításra....) Ezután jön nálam EunJung, aki gyönyörűen énekli ki a magas hangokat~~ ( És szerintem ő a rap királynő... legalábbis a bandában) Aztán HyoMin, aki bár tényleg szépen énekel, de a hangja szerintem kicsit "gyenge". Ezt nem úgy értem, hogy kevés lenne, vagy rossz, ez meg sem fordul a fejemben. Egyszerűen gyengébb mint a másik kettőé.

Itt egy Bo Peep Bo Peep, amit imádok! EunJung kitesz magáért:D És Qri-t imádom benne:)


És utolsóként, a nagy kedvenc, a Lovey - Dovey~ Ez lenne a fav élő, bár EunJung nem lépett fel velük :/ Mégis... imádom, és a közönség is, mint hallani:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...