Do as Infinity ~ Fukai Mori magyar fordítás



Csak mert igaz... Csak mert én vagyok.


Biztosan tudom, hogy a szív melyet magam mögött hagytam,
Még mindig a mély erdő belsejében rejtőzik.

Az emberek eltűnnek a sötétség gyomrában, kimerültek...
Bár soha meg sem próbálnak erőre lelni.

Még ha apró is, kíváncsi vagyok...
Láthatnám még most is?

Ahogy élünk, egyre többet veszítünk.
Homály fedi a hazugságokat, és a hamisságot.
Dermedten állunk, és kiáltani sem vagyunk képesek.

A napok egyre múlnak, és változnak...
Mi pedig észre sem vesszük milyen gyönyörű a kéklő ég.

Ha legyőzzük ezt a ránk kényszerített valóságot,
Képesek leszünk a jelenben élni, és elérni,
Hogy berozsdásodott szívünk újra dobbanjon.

Ha ismét rátalálunk az élet ritmusára, legalább még egyszer szárnyalhatunk!

Ahogy élünk, végigjárjuk a világot.
Hiszek benned, hisz megkezdtem a saját utam, a  te oldaladon.
Mind a ketten a fényt kutatjuk.

Ahogy élünk, egyre többet veszítünk.
Homály fedi a hazugságokat, és a hamisságot.
Dermedten állunk, és kiáltani sem vagyunk képesek.

Ahogy élünk, végigjárjuk a világot.
Bezárva a visszavezető utat,
Örökös sétába kezdünk.

Dermedten állunk, és kiáltani sem vagyunk képesek, akár az öröklétig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...