BoA ~ Brand new Beat magyar fordítás


 Édes~~
Nanairo no Ashita wo hoshiii~ 


Érezd a vadi új ritmusom~
Megmutatom milyen is a szerelmem,
Egy ragyogó szivárvány mosolyon keresztül~

Szuper~Ragyogó~ nagyon jó érzés~(3x)
Ne nézz hátra, csak engem figyelj, édes!

Nem tehetek róla, az érzések elárasztanak!
Ez a pillanat nem áll meg, az ajkaid elbűvölnek!

Meg fogok menekülni a végeláthatatlan kétségektől,
És kidobom őket az ablakon!
Megtalálom amit mindig hiányoltam,
Oh, kék madárkám~

A szereltek még egy kicsit korai~
Nem hiszed?
De már késő, hogy csak barátok legyünk~
Közel akarok lenni hozzád, szeretnélek megérinteni!
Érezni szeretném a szerelmet~

Jobban ragyogsz mint bárki más
Megmutatom a szerelmem..
Szemtől szemben~
Meg fogom mutatni a szerelmem,
Egy ragyogó szivárványszín mosolyon keresztül~

Szuper~Ragyogó~ nagyon jó érzés~
Ne nézz hátra, csak engem figyelj, édes!

Nem akarok várni, amíg már mindent belep a por!
Együtt lehetünk! Az ok a szívünkben van!

Az új szekrényem tele van színekkel~
Vörös, kék, fehér~
Szeretnék egy életet, ahol minden szivárványszín~
Te vagy az egyetlen aki megért engem!

Szeress!
Hagyd, hogy a könnyek kicsorduljanak!
Minden egy happy end-de kezdődik!
Egyre inkább olyanok vagyunk, mit egy pár~
Mindent megfestünk színekkel!

Ha hagyjuk hogy valaki szeressen minket,
Az jobb emberekké tesz minket!
Szálljunk fel a ragyogó szivárványra,
Ezzel az új ritmussal~

A szerelmed édes,
Csak a tiéd vagyok!
Soha nem éreztem még így!

Bármikor küzdök is fájdalommal,
A szívemnek szüksége van a tiédre
Hogy lágyan összefonódhassanak.
Bármikor virrad hajnal az álmatlan éjszakámra,
Csak annyit remélek, hogy láthatom kedves mosolyod

Jobban ragyogsz mint bárki más
Megmutatom a szerelmem..
Szemtől szemben~
Meg fogom mutatni a szerelmem,
Egy ragyogó szivárványszín mosolyon keresztül~

Ha hagyjuk hogy valaki szeressen minket,
Az jobb emberekké tesz minket!
Szálljunk fel a ragyogó szivárványra,
Ezzel az új ritmussal~

Szuper~Ragyogó~ nagyon jó érzés~(3x)
Ne nézz hátra, csak engem figyelj, édes!

Szuper~Ragyogó~ nagyon jó érzés~

Szuper~Ragyogó~ nagyon jó érzés~
Ne nézz hátra, csak engem figyelj, édes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...