T-ara ♥

Végre, végre! Itt van a Lies japán verziója...illetve csak egy kis bemutató! Már régebben mondtam, hogy mennyire várom, hogy ezt japánul is halljam, mert ez egy nagy kedvencem. Nem tudnám megmondani, hogy miért, de imádom ezt a dalt...És EunJung hangja... omo annyira hiányzott már:D
Arra azért kíváncsi leszek, hogy a dalszöveget hogyan osztják fel, hiszen ez még akkor készült, mikor HwaYoung nem volt a bandában...és ugye a rap részek HyoMin és Eunjung részei. Bár...biztos megoldják valahogy:D Csak érdekesnek tűnik így belegondolva, hogy ebből mi lesz:)

Ugye az eredetinek három verziója volt/van...én a ballada verziót szeretem a legjobban... A doramat is láttam aminek a betétdala(?) volt, és azt is imádom! Mindenkinek ajánlom, mert tényleg érdekes:)

Ugye ez az eredeti:

Ez pedig a "summer" verzió:D Ez nagyon cuki, bár azt nem értem, hogy hogy jön ez a dalszöveghez:D

És itt a kedvencem, a ballada verzió:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...