AAA ~ Step magyar fordítás



Egy régi, szép, és örök emlék....


Hogy milyen holnap elé nézünk, azt nem tudom.
Még selytelmem sincs a szabadságról...
Félek...
Úgy érzem el fogok veszni, az üres felhőkben
Hiába hatol be a fény a mellkasomba
Félek, de ez így nem jó
Mindenkinek fel kell állni!

Lépdeljünk, lépdeljünk
Hagyjuk, hogy lépéseink nyomot hagyjanak ezen a vilgon!
Biztos vagyok benne, hogy minden jóra fordul!
Igen, a kezdetek is véget érnek
Halljuk a lépéseket
Nézz magadra, ez már egy új rajz
Most lépjünk!
Igen! Ez már új út, amin haladnunk kell!

Oh, remegő lábaim ismét megálltak
A köd egyre sűrűsödik, a hibáink és sebeink nyomán...

Gyerünk, hagyjuk magunk mögött ezeket, és haladjunk egy kicsit.
Harcoljunk a szorongás ellen
Tudod igaz? Ez olyan egyértelmű

Az az az ég gyönyörű kék...aznap veled néztem felfelé...
Rájöttem, hogy ez okozta korlátaim.
Éreztem könnyeid erejét, melyek arconon ragyogtak
Amit akkor leltem meg, az a célom volt

A rövidebb út, nem hoz semmi jót
Higyj magadban még egyszer!

Lépdeljünk, lépdeljünk!
Hagyjuk, hogy lépéseing nyomot hagyjanak ezen a világon!
Fordítsunk mindent jóra
Igen! Nyertesek leszünk, ha végig haladunk az úton!
Lépdeljünk, lépdeljünk, míg el nem tűnünk!
Az ég továbbra is figyeli minden fájdalmunk
Most, képesek vagyunk rá
Igen! Képtelennek tűnő álmaink szárnyra kaphatnak!
Meg kell próbálnunk!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...