TaeYeon (SNSD) ~ Can You Hear Me? magyar fordítás




Ha fáj egy kicsit, sírok
A szívem felkiált, akárhányszol elhaladok melletted

Te vagy az egész világom
Csak utánad vágyakozom
De itt előtted állva, nem tudok semmit sem tenni

Talán nem te vagy nekem az egyetlen
Talán ez a pillanat el fog múlni
Úgy tűnik nem vagyok képes ennél közelebb kerülni hozzád,
ki könnyedén figyelmen kívül hagysz

Nyugtalanságot adsz nekem,
Könnyeket adsz nekem
Mint egy bolond... mint egy gyerek...
Csak mosolyogsz rajtam.

Ahogy közeledem feléd
Egyre inkább félek.
De azt hiszem, ez a szerelem soha nem ér véget.

Miért csak az én szerelmem ilyen lassú?
Miért csak az én szerelmem ilyen fájdalmas?
Itt állok előtted! Melletted vagyok!

Te vagy az egész világom
Csak utánad vágyakozom
De itt előtted állva, elfordítom a tekintetem

Talán te vagy nekem az egyetlen
Talán ez az utolsó pillanat
De úgy tűnik nem vagyok képes ennél közelebb kerülni hozzád,
ki könnyedén figyelmen kívül hagysz.

Nyugtalanságot adsz nekem,
Könnyeket adsz nekem
Mint egy bolond... mint egy gyerek...
Csak mosolyogsz rajtam.

Ez szerelem, még ha csak messziről is nézhetek rád.

Talán, idővel vágyakozásom elér hozzád.
De hagyd csak figyelmen kívül...
Akárhányszor közelebb kerülök hozzád, egyre jobban félek.
De azt hiszem...ez a szerelem soha nem múlik el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...