T-ara ~ Lovey- Dovey MV

T-ara yeeee!
Először is: T-ara új vezetője SoYeon lett! Gratulálunk! Reméljük(biztos vagyok benne), hogy ugyanolyan jó vezető lesz mint a többiek voltak:)
És most a várva várt hír!
Végre megjelent a Lovey-Dovey teljes (20 perces) mv-je. nekem kifejezetten tetszik... a dalról nem is beszélve. Bár elég más, mint a többi T-ara dal, de szerintem pozitívan "más". Imádom... ez lenne egy szóban a jellemzésem. Maga a klip érdekes, és nagyon elnyerte a tetszésem. Amint hallottam még több verzió is készül majd hozzá, többek között egy "zombi verzió". Ami konkrétan nem tudom mit takarhat, de alig várom. Egy kis színt hoz majd a zene világába. (Személyes vélemény...XD). Izgatottan várom! A dal fordítás alatt áll XD Remélhetőleg holnap, vagy holnap után fenn is lesz, mivel folyamatban hallgatom...XD Így nem lesz olyan nehéz...XD Remélem nem várt sikereket hoz majd nekik. Én felpörögtem tőle! De konkrétan... már az előzetesben is megtetszett, de ugye abból nem sokat vehet ki az ember... és, hogy őszinte legyek... nem ilyenre számítottam! De mint már mondtam( jó párszor...), imádatom újabb tárgya lett..XD (de szerintem ez minden T-ara újdonsággal megesik...) És ezt szívesen hallanám magyar clubokban is...(teszem hozzá, csak úgy mellékesen) Ami természetesen nem fog megtörténni... ugyebár a magyar zenehallgató közönség nagy része elsőre( és sajnos sokadszorra is) igen elutasító... De, folytassuk a terjesztést! Fertőzzünk meg akit csak tudunk! XD ( Bocsánat a zagyvaságokért... de mint hallottátok... készen vagyok...! XDXD)

És akkor itt van a dal:
Itt az Mv-ből kivágott:
 

Itt pedig az MV(teljes)


Végre EunJung bőség van! 


Előre várom, hogy milyen lesz a tánc verzió! Elég mozgós dal... szóval remélem mindent beleadnak a csajok
( nem mintha nem szoktak volna... xd)

Itt pedig a Lovey-Dovey in Tokyo bemutató MV!


Itt pedig jön pár Lovey-Dovey promós kép:
















2 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...