FT-Island ~ Girls don't know magyar fordítás




Nem ismeri
Tényleg nem ismeri ezt a fájdalmas szerelemet
Egyedül voltam szerelemes
És egyedül maradtam
Hagytam elmenni...

Mindegy milyen keményen próbálkozom
Nem vagyok képes kitörölni érintésének emlékét
Hagytam elmenni az egyetlen személy...

A lányok nem tudják mi a szerelem
Még ötletük sincs mi az...
Ő nem is sejti, hogy a szívem csak őt akarja...

A lányok nem ismerik a szerelemet
Ezt, melyet a fiúk éreznek
Nem is reagált semmit, mikor elváltunk
Nem tudja, milyen is a szerelem

Soha nem ismerted a szívem
Nem ismered a szerelmet
Ne hagyd, hogy más szerelemre leljek
Még megtört szívem egy darabkáját sem ismered
Így a szerelem megsebzett
Ma ismét a szobában ülök, ahol hagytál
Csak téged ismerlek

A fájdalom sebeket hagyott bennem
Nem tudom feledni érintéseid nyomát
Te vagy az én egyetlenem
És én... hagytalak elmenni

A lányok nem tudják mi a szerelem
Még ötletük sincs mi az...
Ő nem is sejti, hogy a szívem csak őt akarja...

A lányok nem ismerik a szerelemet
Ezt, melyet a fiúk éreznek
Nem is reagált semmit, mikor elváltunk
Nem tudja, milyen is a szerelem

Nem ismerik ezt a fájdalmas szerelmet
Nem ismerik ezt a szomorú szerelmet
Ő sem ismeri a szívem, mely csak rá vágyik.

A lányok nem ismerik a szerelemet
Ezt, melyet a fiúk éreznek
Nem is reagált semmit, mikor elváltunk
Nem tudja, milyen is a szerelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...