BoA ~ Our love - to my parents- magyar fordítás


A szerelmünk~

A mosolyod könnyekre fakaszt
A létezésed megóv engem, nem tudnám lecserélni
Mindig őriztél engem, meleg karjaid között

Szerelmem, te vagy az egyetlen ezen a hatalmas világon
A szerelmed, csak nekem
Virágszirmok születnek a szívemben

Hiszem
Végre valóra vált
Ahogy engem védtél, erősebben mint bárki
Igen, hiszem
Soha nem mondtam még azelőtt, hogy " Köszönöm"
Szerelmünk erősebb, mint valaha

Később
Én is leszek a te helyedben, és érzem majd a fájdalmat amit te?
Lázadó szavaid össze fogják törni a szívem, és könnyekre fakasztanak majd?

(Az én utam) Az emberek végül
(A te utad)Külön utakat járnak
Egymásért... ez elkerülhetetlen.

Így hiszem,
Megadsz nekem mindent
Egy apró dolgot sem akarok elfelejteni
Soha nem feledem, hogy mindent megadtál nekem
Szeretném szívembe vésni minden percét együttlétünknek
Mostantól, mindörökké.

Hiszem
Végre valóra vált
Ahogy engem védtél, erősebben mint bárki
Igen, hiszem
Soha nem mondtam még azelőtt, hogy " Köszönöm"
Szerelmünk erősebb, mint valaha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...