BoA ~ My Prayer magyar fordítás


Az imám~

Mielőtt elalszom, imádkozom egy darabig
Őszinte szívvel reménykedem,
Hogy rálelek a bölcsességre, és elfeledhetlek.

Hogy a szakításunk miatt fájó szívem ne legyen teher a következő embernek.
Adj egy szívet, hogy elfeledhessem az embert, ki így megsebzett.

Gyenge és önző vagyok...de lágy hangon szólj hozzám.
Most hallak

Semmi baj. Semmi baj.
Egyetlen pillanatra a fájdalom is eltűnt
Még ha a szívem össze is omlik...
Ez egy szép emlék lesz.

Mikor magányos vagyok, és nehéz időket élek
Áld meg azokat, kik megvédenek engem
Kik megpróbáltak felemelni, mikor elváltunk.
Most hallak...

Gyenge és önző vagyok...de lágy hangon szólj hozzám.
Most hallak

Így imádkozom, hogy lefeledjelek
Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretlek többé
Csak azért teszem, mert különben ez a fájdalom soha nem múlik el

Semmi baj...
Még ha el is hagysz, még ha új emberekkel is találkozol
Ha a szívem összeomlik... adj nekem egy újat...
Ez az én imám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...