BoA ~ Don't Give A Damn magyar fordítás



Nem érdekel~

Mindenki azt mondta, eljön az idő mikor ez az egész túl sok lesz nekem
Mikor az erőm megfakul, és nem lesz helyem az égen
(Nézd csak meg)
De látom a ragyogást az égen, a koromfekete reménytelenség közepén.
Azok miatt, kik kétkedve figyelnek
A város ege eltakarja szívem
Elfakul.
De kitörök.

Nem érdekel!
Tudom, hogy ki vagyok!
Bárcsak el tudnám rejteni a szívemben rejlő sötétséget a ragyogó csillagok kibontakozó fényében.
A kicsiny csillagom csillogással övezve ragyog.

Az éjszakai égen, a csillagok között kik hamisak...
Engedd hogy én legyek az egyetlen ragyogó fény
Nem is próbáltam megérteni amit mondtak
Sokáig óvtam a gyermekkori napjaim
Régebben a csillagfényt, mint egy maszkot viseltem...és elrejtőztem a sugarai alatt
De most már elegem van ebből a hazugságból

Nem érdekel!
Tudom ki vagyok..
Kicsi vagyok, de megtaláltam a saját kis fényemet
Még fényesebb, és gyönyörűbb
Szereteted megújítja a lelkem

Mióta csak erre a földre születtem, naiv voltam mint egy gyermek
Az utak megnyíltak előttem
Mind ragyogott, és a csillagokhoz vezetett
Eddig rejtve voltak előttem, de most már látom
Ez így a jó.

Nem érdekel!
Tudom, hogy ki vagyok!
Bárcsak el tudnám rejteni a szívemben rejlő sötétséget a ragyogó csillagok kibontakozó fényében.
A kicsiny csillagom csillogással övezve ragyog.

Nem érdekel!
Tudom ki vagyok..
Kicsi vagyok, de megtaláltam a saját kis fényemet
Még fényesebb, és gyönyörűbb
Szereteted megújítja a lelkem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...