AYAKA ~ I belive magyar fordítás

Hiszek~


A szívember rejtegetem a szorongás örvényét
Melyik úton kéne haladnom?

Azokon a napokon, mikor az emberek félrelöktek
Búcsút mondok annak az énemnek

Hiszek magamban
Minden a hitben kezdődik
Hiszek magamban, ahogy ez a meleg fény sem lehet rossz
Gyalog indulok neki.
Hiszek.

Azok az emberek, kik hamisan mosolyognak
Hazugságban élnek
Ők, és én is ki fiatalon voltam...
Csak egy sóhajt érdemelnek

Nem akartam én semmilyen szín sem lenni
Megesküdtem volna, hogy csupa fekete voltam

Hiszek magamban
Úgy érzem minden a hittel kezdődik
Hiszek magamban
Ahogy ez a meleg fény sem lehet rossz
Gyalog indulok neki
Hiszek.

A széles ég a szemem elé tárul
És az érzés, hogy legyek a valódi önmagam

Hiszek magamban
Úgy érzem minden a hittel kezdődik
Hiszek magamban
Ahogy ez a meleg fény sem lehet rossz
Gyalog indulok neki
Hiszek magamban
Hiszek magamban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...