T-ara & Supernova ~ TTL2 magyar dalszöveg





Ne hagyj el!

Ne hagy el, kérlek gyere vissza hozzám.
Soha ne búcsúzz el.
Ne akard hogy sírjak
Egyedül fogok rád várni

Emlékszem, hogyan néztél rám
És felismertem, hogy egy idióta voltam mikor elengedtelek
Későn vettem észre, hogy Ámor fehér nyila a szívembe fúródott...
Tényleg egy idióta vagyok
Le kéne nyelnem ezt a felesleges büszkeséget...
Én vetettem véget mindennek az idióta értelmetlen szavaimmal

Így hagysz el...
Hogyan éljem túl a napokat?

A szakítás olyan szokatlan dolog nekem
Végül, nem tudom megállítani ajkaimat, azok téged hívnak

Én ostoba, már nem tudom elengedni az alkoholt

Ez túl kemény nekem
Ha veled is ez a helyzet, gyere vissza
Kérlek gyere vissza

Ne hagyj el! Kérlek gyere vissza hozzám
Soha ne búcsúzz el.
Ne akard hogy sírjak
Egyedül fogok rád várni

Megjátszod a rossz fiút, de nekem egy angyal vagy
Csak te lehetsz a szerelmem, de a nem így kellene végeznünk...sírunk.
Remélem a menny észreveszi a szívem
Még mindig megbotlom a szakítás előtt
Vissza akarlak kapni! Itt az ideje hogy szeresselek

Így hagysz el...
Hogyan éljem túl a napokat?

A szakítás olyan szokatlan dolog nekem
Végül, nem tudom megállítani ajkaimat, azok téged hívnak

Én ostoba, már nem tudom elengedni az alkoholt

Ez túl kemény nekem
Ha veled is ez a helyzet, gyere vissza
Kérlek gyere vissza!

Ne hagyj el! Kérlek gyere vissza hozzám
Soha ne búcsúzz el.
Ne akard hogy sírjak
Egyedül fogok rád várni

Uh, uh yo ez olyan mint a hold és nap bújócskája
Nem tudlak elkapni mindegy mennyire is próbálom
Az idő csak elválaszt minket még jobban, és jobban
Ez olyan mint a hold és nap bújócskája,
Nem tudlak elkapni, bárhogy is próbállak
Az idő csak elválaszt minket még jobban, és jobban
Hiányolni fogjuk egymást... épp mint most

A végén, nem tudlak elengedni így
Hol vagy?
Én még itt vagyok...
Gyere vissza!

Annak ellenére, hogy szeretlek,
Nem tudlak szeretni
Még ha utállak is, nem tudlak kitörölni...
Egyetlen dolog ami maradt...a könnyeim
Nem tudok a szerelmed nélkül élni...

Még nem tudlak kitörölni, csak a könnyeim vannak
Nélküled... egyszerűen nem tudok élni

Ne hagyj el! Kérlek gyere vissza hozzám
Soha ne búcsúzz el.
Ne akard hogy sírjak
Egyedül fogok rád várni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...