BoA ~ Look Who's talking magyar dalszöveg


Pezsgő, kaviár, szexi fiúk a bárban
Engem néznek, igen engem néznek
Őszinte voltam hozzád, csak értsd meg az én nézőpontom is.
Most engem nézel... igen, engem nézel

Engem akarnak, engem akarnak
De én nem akarom, mert drága itt vagy nekem...
Ez a dal rólam szól... átkozottul rólam szól
La lalalala

Hey hey hey, nézd csak ki beszél!
Ez az a dal ami rólam szól
Hey hey hey azt hiszed megfogtál
De nézd csak ki beszél most!
Én vagyok
Yeh Yeh Yeh

Gyors autók, és pezsgőfürdő
Magas sarok tapos a gázon
Engem néznek, igen engem néznek
Egy álom ami elolvad
gondolkodom egész nap
Engem, nézel...igen még mindig engem nézel

Oda akarom adni (2x)
De nem tudom, mert van egy fiú a múltamban
Ez a dal rólam szól, átkozottul rólam szól
La lalala

Hey hey hey, nézd csak ki beszél!
Ez az a dal ami rólam szól
Hey hey hey azt hiszed megfogtál
De nézd csak ki beszél most!
Én vagyok
Yeh Yeh Yeh

Ellentmondás, ami olyan mint egy időzített bomba
Küzdelem az a mit akarnak
Kérlek hidd el, nem ez az amivel töltöm az időmet
Küzdelem az amit ők akarnak

Hey hey hey, nézd csak ki beszél!
Ez az a dal ami rólam szól
Hey hey hey azt hiszed megfogtál
De nézd csak ki beszél most!
Én vagyok
Yeh Yeh Yeh

Hey hey hey, nézd csak ki beszél!
Ez az a dal ami rólam szól
Hey hey hey azt hiszed megfogtál
De nézd csak ki beszél most!
Én vagyok
Yeh Yeh Yeh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...