Davichi ~ Time Please Stop magyar dalszöveg



Davichi ~ Idő, kérlek állj meg!

Állj meg ott, mielőtt megmutatom a könnyeimet
Állj meg ott , mielőtt elszakadunk egymástól
Így nem tudsz elhagyni,
Így nem tudsz elengedni, és elhagyni

Kimondva a búcsút,
Jobban kéne lennem?
Hogyan tudnálak elküldeni téged mosolyogva?
Nem tudok ilyet tenni.
Úgy teszek mintha nem is hallottam volna
Ne mondj semmit, és állj meg ott.

A lábnyomaid,  melyek megpróbálnak elhagyni,
Beszegezem őket a földbe
Összezárom ajkaidat, melyek megpróbálják kimondani a szakítást
Így nem hagyhatsz majd el
Így nem tudsz majd elengedni, és elhagyni
Kérlek idő, ettől a perctől kezdve, kérlek állj meg.

Kimondva a búcsút,
Jobban kéne lennem?
Hogyan tudnálak elküldeni téged mosolyogva?
Nem tudok ilyet tenni.
Úgy teszek mintha nem is hallottam volna
Ne mondj semmit, és állj meg ott.

Azt mondtam jobb lenne haraggal szakítani
Ha a harag az arcodon mosoly
csak vissza akartam fizetni amit tettél velem
Nem jöhetsz most és dobhatsz el.

Csak ezek miatt a szavak miatt,
Minden értelmet nyert
Hogyan tudsz búcsút mondani nekem?
Nem értem ezeket a szavakat
Úgy teszek mintha nem is hallottam volna őket
Mielőtt elsétálnál..
Állj meg ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...