BoA ~ Best friend magyar dalszöveg


*( Neked, ki mindig mellettem vagy, és támogatsz engem.)


Legjobb barát~

Akarsz a legjobb barátom lenni?
Figyelj...

Mikor nem találom önmagam, és úgy érzem minden összeomlik
Mindig erőt adsz a mosolyoddal
Mikor szomorú vagyok, és egyedül érzem magam
Mosolyra fakasztasz
Ha te nem lennél, nem lehetnék a mostani önmagam

Jóban és rosszban is mindig együtt vagyunk
Még ha el is szakadunk egymástól, segítünk egymásnak
Nem vagyunk egyedül.

Te leszel örökké a legjobb barátom
Így akarlak támogatni örökké
Ott akarok lenni veled
Mindig mellettem vagy, mikor sírni szeretnék
Te vagy a legjobb barátom, aki ilyen kedves nekem
Te vagy az egyetlen legjobb barátom

Az együtt töltött napok emlékei
A szívembe zártam az együtt töltött napok emlékeit
Jobban mint bármi mást
Soha nem kételkedünk egymásban
Mindent képesek vagyunk legyőzni
A kötelékünk erősebb mint bármi más

Jóban , rosszban is mindig együtt vagyunk
Még a hosszú éjszakák is, ha együtt vagyunk hamar elrepülnek.
Ez felszabadít minket

Te vagy a legjobb barátom
Mikor a dolgok rosszra fordulnak,
Közel akarok lenni hozzád,
Csak lehunyni a szemem, és emlékezni
Ott akerok lenni veled
Két ember sokkal erősebb mint egy
Te vagy a legjobb barátom
Az egyetlen legjobb barátom

Egy napon mikor hirtelen megváltoztatom a tervemet
vagy mikor hajnali 3-kor hílak fel,
Soha nem leszel mérges rá.
Ez nagyon kedves tőled.
Soha nem fogom elfelejteni a kedvességed.

Te leszel örökké a legjobb barátom
Így akarlak támogatni örökké
Ott akarok lenni veled
Mindig mellettem vagy, mikor sírni szeretnék
Te vagy a legjobb barátom, aki ilyen kedves nekem
Te vagy az egyetlen legjobb barátom

Te vagy a legjobb barátom
Mikor a dolgok rosszra fordulnak,
Közel akarok lenni hozzád,
Csak lehunyni a szemem, és emlékezni
Ott akerok lenni veled
Két ember sokkal erősebb mint egy
Te vagy a legjobb barátom
Az egyetlen legjobb barátom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...