Ha Jimin beég, akkor nagyon beég



Beszélgetés a szülők álmáról, a tagok születését megelőzően.

2 megjegyzés:

  1. Hello egész véletlen tévedtem ide a blogodra(nem vagyok k pop rajongó)nagyon távol áll tőlem ez a műfaj csak az országgal kapcsolatos élményeidre voltam kíváncsi szerintem nagyon helyes hogy reális képet festesz róluk .Soha életemben nem írtam sehova kommentet és hogy most miért is teszem? Sajnos legyőzött a kíváncsíságom és megnéztem ezt a rövid kis videot és nagyon jó döntésnek bizonyult ugyanis hatalmas:D:D nagyon vicces rég láttam ennyire szórakoztató videot.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nagyon örülök, ha tetszett a videó, nagyon sokat nevettem, mikor először (és századszor) láttam, ezért is készítettem feliratot hozzá. :D Ugyan, nem baj ha nem szereted a koreai zenét, mindenki hallgassa azt, ami örömet okoz neki!

      Köszönöm a látogatást, és örülök, hogy jól érezted magad! :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...