EXO - Artificial Love


Megjátszott szerelem volt ez, a kezdetektől.
Láttam mi történik, mégis mintha vak akartam volna lenni.

Azt hittem, ez valóban szerelem,
Még akkor is ha hihetetlen voltál.
Okom sem volt, mégis szomjaztam rád.

A kapcsolatunk lapos volt,
Előre kitaláltál mindent, ez a te szinted.
Bízol az érzékeidben, és az általad kreált valóságban.

Nem szeretsz engem,
Számomra mindez megjátszott;
Az ártatlanságod, a hamis szerelmed.

Mondd csak, mi volt igaz, mi volt hazugság?
Nem bízok benned.

Igen, kijutott neked mindenből;
Hazug mosolyok - megjátszott szerelem,
Hazug könnyek - megjátszott szerelem,
Hazug szerelem - megjátszott szerelem.
Ez vagy te.

Tudom, nem te vagy az igazi,
Mégis utánad kutatok.
Tudom, köztünk ez nem működik,
Mégsem tudom feladni.

Most játszani akarsz velem,
Hisz mindened megvan, amit akarok.
Tökéletesen felépített hűvösség.
Megjátszott szerelem.

Az érzéseim túlléptek a végzetes szinten,
Ellenőrizhetetlen a függőségem,
Te pedig feltéped és játszol a sebeimmel.
Leoltom a fényeket, kitörlöm a képedet.
Pontosan tudod miért - megjátszott szerelem.

Nem szeretsz engem,
A szerelmed megjátszott.
Üres, teljesen üres - megjátszott szerelem.

Mondd csak, mi volt igaz, mi volt hazugság?
Nem bízok benned.

Igen, kijutott neked mindenből;
Hazug mosolyok - megjátszott szerelem,
Hazug könnyek - megjátszott szerelem,
Hazug szerelem - megjátszott szerelem.
Ez vagy te.

Figyelj csak!

Azt a tiszta szerelmet akartam, amit ígértél,
Ám a szerelmed fellibbentette a fátylat az új útról.
Míg alszok, egy édes álom csapdájába sétálok.

Megjátszott szerelem.
Nem bízok benned.

Igen, kijutott neked mindenből;
Hazug mosolyok - megjátszott szerelem,
Hazug könnyek - megjátszott szerelem,
Hazug szerelem - megjátszott szerelem.
Ez vagy te.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...