Brave Girls ~ Help Me [HIGH HEELS]



Valaki segítsen! Egy kis segítségre van szükségem!
(Szédülök, hiába szégyellem magam.)
Valaki segítsen! Áruld el az okot!
Ha téged látlak, miért, én folyton... Miért?

A kék ég alatt válik vörössé az arcom (forró, forró)
Ha előtted állok, én folyton
(Dadogok, dadogok)
Bár a gondolataimmal tudnék üzenni neked!
Szeretném kifejezni amit érzek!
(Mit tegyek?)

Valaki segítsen! Egy kis segítségre van szükségem!
Kedvesem, ha szeretsz, mindenem neked fogom adni!
Egytől egyig neked adok mindent!
Ne hagyd, hogy a szerelmem elvesszen!

Valaki segítsen! Egy kis segítségre van szükségem!
Kedvesem, ha szeretsz engem, senkit sem fogok irigyelni többé.
Egytől egyig neked adok mindent!
Csak a tiéd a szívem, neked adhatom a szerelmem!

Még ha a barátaim, akik szakítottak undokok is egy kicsit,
Gyűlölöm, hogy még a tévét is egyedül kell néznem.

"Nézzünk át a szomszédba?"
"Nem is, menjünk és nézzünk valami filmet!"
Nekem nincs más, akihez elmehetnék,
És őszintén szólva, más nem is érdekel.

A fehér homokba vésem az érzéseim,
Hátha a hullámok eléd vetik őket.
Őszintén kíváncsi vagyok, rájössz-e valaha,
És el fogsz-e fogadni valaha.
Ma is ezért imdákozok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...