Teen Top ~ Liar [RED POINT]


Csak egy hazug vagy, hazug
Szeretlek te hazug, te hazug

Nem tudom megállítani a könnyeket,
Tudom, hogy elhagytál,
Szembe nézve e véget ért szerelemmel, gyáva lettem.
Néha engem keresel,
Mikor a nap elalszik, mikor éhes vagy
Mögöttem állva, ott vagy te.
Aztán ismét inkább bolonddá válok.

Egy hazug vagy, hazug
Szeretlek te hazug, te hazug
El tudlak valaha feledni?

Így hagysz el engem,
Azt hittem örökké fog tartani.
(Azt hittem örökké...)
Tudom, hogy nem láthatlak,
Ma este még itt vagyok.

Véget vetek az emlékeinknek,
Azoknak a gyönyörű napoknak.
Emlékeimben együtt vagyunk,
Még mindig szeretlek.

Az emlékek egyre halványabbak,
Mégis utánad kutatok,
Aztán pedig megbánok mindent.
Vég nélkül ismételgetem e szót;
Sajnálom.
Te voltál, aki elhagyott engem,
Sajnálom.
Miért én sajnálom?
Miután elmentél, egyedül maradtam.
Még mindig rád várok.

Wooo, wooo
Szerettél engem, igaz?
Wooo, wooo
Nem hiszem el, egyre gyengébb vagyok napról napra,
Mit kellene most tennem?

Így hagytál el engem,
Azt hittem örökké fog tartani,
(Hittem, hogy örökké)
Tudom, nem láthatlak újra,
De ma este még itt vagyok.

Véget vetek az emlékeinknek,
Azoknak a csodás napoknak,
Az emlékeimben együtt vagyunk,
Még mindig szeretlek.
Van akár egy kicsi esélyünk is?
Szeretjük egymást.

Nem tudtam elképzelni, hogy valaha vége lesz.
Félek elengedni téged.
Tudom, hogy ennek a végnek kell lennie,
Akár az idegenek, 

Így hagysz el engem.
Azt hittem örökké fog tartani,
(Hittem, hogy örökké)
Tudom, nem láthatlak újra,
De ma este még itt vagyok,

Véget vetek az emlékeinknek,
Azoknak a gyönyörű napoknak,
Az emlékeimben együtt vagyunk.
Még mindig szeretlek.

Wooo, wooo
Csak egy hazug vagy,
Szeretlek, te hazug.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...