Nine Muses ~ A | 너란애 [9MUSES S/S EDITION]


Már régen véget ért,
Hát miért hívtál?
A szerelem egy hazugság, el sem hiszem!
Még levegőt sem kapok.

Nem mondasz semmit,
Annyit sem, hogy csak barátok vagyunk.
Csak nevetni tudok, ironikus, hisz tudtam mindent.
Azt mondtad "ez nem az aminek látszik", én pedig elhittem.
Most pedig te akarsz szakítani?

Nem hiszem el, az összes férfi egyforma!
Hihetetlenünk rosszul vagyok már ettől.
Ki vagy te? Hogy mered azt mondani, hogy vigyázzak magamra?
Nem hiszem el. Tényleg hihetetlen vagy.

Fogd be, már eleget láttam.
Miattad nem fogok bízni egy férfiban sem.
Szeretnék nyugodt látszatot kelteni,
De ez nem olyan könnyű, mint hittem.
Nem tudod hogy kell viselkedni, Istenem!
A válaszod mindössze a "sajnálom".
Végig ezt mondtad, míg tartott az álomszerű időszak.
Most azt mondod, hogy bolond vagyok?

Nincs szükségem rád, miért aggódsz értem?
Azt hiszem jobb is lesz így.
Nagyképű vagy, már rosszul vagyok.
Kiráz a hideg tőled, belefáradtam az egészbe.

Nagyon fájt, hogy ki nem állhatsz, most pedig már sajnálod?
Csak nevetni tudok, ironikus ahogy megírod a saját történeted.
Most azt mondod, hogy én vagyok neked az egyetlen? Te...

Nem hiszem el, az összes férfi egyforma!
Hihetetlenünk rosszul vagyok már ettől.
Ki vagy te? Hogy mered azt mondani, hogy vigyázzak magamra?
Nem hiszem el. Tényleg hihetetlen vagy.

Nézz már magadra, annyira éretlen vagy!
Hé, ne légy már bolond!
Nincs szükségem semmire, most a magam ura vagyok.
Megváltoztam, s ez csakis miattad van.
Na aggódj, ne aggódj.
Rendben vagyok, semmi baj nincs.
Nem kell aggódnod értem kedvesem.
Az édes szerelmünk véget ért,
Az életem pedig épp elkezdődött.

Nem hiszem el, az összes férfi egyforma!
Hihetetlenünk rosszul vagyok már ettől.
Ki vagy te? Hogy mered azt mondani, hogy vigyázzak magamra?
Nem hiszem el. Tényleg hihetetlen vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...