Monsta X ~ No Exit | 출구는 없어 [TRESPASS]



Feledd el, hogy másokra nézz, az enyém vagy.
Ne nézz így rám, a hangulat egyre jobb,
Tudod, hogy mire gondolok, igaz kislány?
A nyakad 90%-os, egy igazi angyal vagy ebben a pillanatban, hát miért vagy ilyen feszült?
Ne tettesd, hogy ilyen hűvös vagy,
Ne tettesd, hogy egy róka vagy,
Már rég a csapdámba estél, s nincs menekvés.

Gyorsan lerendezem ezt az egészet, kövess!
Siess, nem olyan nehéz, csak bízd rám magad.
Nincs hazugság! (Hazugság.)
Nem fogok hazudni neked!
Minden rendben. (Így van.)

Mindenki jöjjön, s kezdjük!
Rázzuk, bulizzunk!

Gyerünk, gyerünk,
Minden kész van kedvesem.
Gyerünk, gyerünk,
Gyere be, gyere, csak kiút nincs.
Nem, nem?
Viccelsz velem? Még csak el sem kezdtem.
Égjünk, égjünk!
Gyere be, gyere be, csak kiút nincs.

Siess kedves, nincs több idő, most kell cselekedni!
Mindenki, gyertek, nincs több idő, gyertek be!

Csinos arc, kólás üveg-szerű alak,
A lányok, hölgyek nem tudnak elaludni,
Még ha csak álmodnak is, benedvesítik a párnáikat.
Az én álmom, hogy a szeretőd legyek.
Megpróbálsz a uralni? X, ez lehetetlen.
Gyújts világosságot a szívedben,
Én vagyok a vészkijárat,
Az összes többi srác, akikkel találkoztál, messze nem olyan jók, mint amilyennek látszanak.

Gyerünk, gyerünk,
Minden kész van kedvesem.
Gyerünk, gyerünk,
Gyere be, gyere, csak kiút nincs.
Nem, nem?
Viccelsz velem? Még csak el sem kezdtem.
Égjünk, égjünk!
Gyere be, gyere be, csak kiút nincs.

Nem tehetek róla,
Ha gyűlölsz, átkozz csak nyugodtan!
Fagyosnak tetteted magad? Köszönöm, nem.
Simán megmondom a méreteidet, hogy ki az eseted.
Fuss ha tudsz, amúgy sem nyerhetsz, igaz?
Dobd félre a trükkjeidet,
Már csapdába estél, s becsaptam a kijáratot.
Ha a szerelem háború, nem mutatok szemernyi könyörületet sem.

Gyerünk, gyerünk,
Minden kész van kedvesem.
Gyerünk, gyerünk,
Gyere be, gyere, csak kiút nincs.
Nem, nem?
Viccelsz velem? Még csak el sem kezdtem.
Égjünk, égjünk!
Gyere be, gyere be, csak kiút nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...